Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Freebert
Geregistreerd op: 9-9-2011 Berichten: 1057 Woonplaats: de stille kempen
|
Geplaatst: Za, 8 Okt. 2011, 10:40 Onderwerp: Shock achteraan reviseren |
|
|
Hallo,
Ik heb gisteren gezien dat er wat vuiligheid aan de stang van de shock achteraan zit. Ik denk dat de dichtingen hun beste tijd gehad hebben en dat ze eens vervangen moeten worden. Is dit relatief makkelijk zelf te doen of is het best ineens heel de shock te laten reviseren? Voor een EXC kost dit zoiets van een 90€ dacht ik. Is dit voor de shock van een adventure hetzelfde? Kent iemand een goed adresje voor zoiets, liefst in de buurt van Turnhout/België?
Of gewoon doorrijden tot er echt olie begint uit te komen? |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Za, 8 Okt. 2011, 13:04 Onderwerp: Re: Shock achteraan reviseren |
|
|
Freebert schreef: | Hallo,
Ik heb gisteren gezien dat er wat vuiligheid aan de stang van de shock achteraan zit. Ik denk dat de dichtingen hun beste tijd gehad hebben en dat ze eens vervangen moeten worden. Is dit relatief makkelijk zelf te doen of is het best ineens heel de shock te laten reviseren? Voor een EXC kost dit zoiets van een 90€ dacht ik. Is dit voor de shock van een adventure hetzelfde? Kent iemand een goed adresje voor zoiets, liefst in de buurt van Turnhout/België?
Of gewoon doorrijden tot er echt olie begint uit te komen? |
WP in mol. Dacht dat ik rond de 160 betaald had, ben niet meer zeker.
Zelf is dat niet echt te doen, tenzij je er zelf ook terug de nodige stikstof in krijgt... _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
Vleesklak
|
Geplaatst: Za, 8 Okt. 2011, 14:19 Onderwerp: |
|
|
Quote: | WP in mol. Dacht dat ik rond de 160 betaald had, ben niet meer zeker.
Zelf is dat niet echt te doen, tenzij je er zelf ook terug de nodige stikstof in krijgt... |
http://www.mototuningmol.com/ |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Za, 8 Okt. 2011, 14:57 Onderwerp: |
|
|
Vleesklak schreef: | Quote: | WP in mol. Dacht dat ik rond de 160 betaald had, ben niet meer zeker.
Zelf is dat niet echt te doen, tenzij je er zelf ook terug de nodige stikstof in krijgt... |
http://www.mototuningmol.com/ |
Die dus  _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
|