Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
X09978

|
Geplaatst: Ma, 26 Sep. 2011, 14:33 Onderwerp: originele ruit Adventure te koop gevraagd |
|
|
Na wat zaagwerk uiteindelijk geen bevredigend resutaat geboekt, maar wel een te korte ruit overgehouden. Wie heeft er nog een originele liggen waar ie vanaf wil?
Groetjos |
|
Naar boven |
|
 |
pindkaas

Geregistreerd op: 23-2-2011 Berichten: 121 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Ma, 26 Sep. 2011, 17:35 Onderwerp: |
|
|
Ik heb hem besteld bij ktm-versand. kost je ongeveer 50,-
Dealer is misschien nog ietsjes goedkoper zonder verzendkostne.
ik vond dat niet de moeite om een tweedehandsje te nemen. _________________ KTM 950 Adventure S '03 - Te Koop! |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Ma, 26 Sep. 2011, 21:54 Onderwerp: Re: originele ruit Adventure te koop gevraagd |
|
|
X09978 schreef: | Na wat zaagwerk uiteindelijk geen bevredigend resutaat geboekt, maar wel een te korte ruit overgehouden. Wie heeft er nog een originele liggen waar ie vanaf wil?
Groetjos |
hoi, ik weet niet waarnaar je op zoek was, maar als je geen turbulentie wilt kan ik twee opties aanraden:
- haal de ruit er gewoon af, of zaag ze af gelijk met de cockpit. Dat heb ik gedaan en da's zalig gedurende negen maand per jaar
- zet een verdraaibare spoiler op de originele ruit. zo kan je die spoiler op je persoon afstemmen. _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
|