lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Dagje folembray en bandentest
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rob Motard

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Aug. 2011, 8:51    Onderwerp: Reageer met quote

Vervolg van de bandentest.

Ondertussen dagje zolder achter de rug. ik moet zeggen dat da zeer goed is bevallen. ronde tijden rond de 2 minuten waren de beter. banden stonden nu iets harder wat inderdaad beter is 2.3 bar voor en achter. veel minder gummen.

Ook een dagje naar de eifel geweest in duitsland en daar komen de banden echt tot hun recht.

Vonkenboer

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Aug. 2011, 17:15    Onderwerp: Reageer met quote

Rob Motard schreef:
Vervolg van de bandentest.

Ondertussen dagje zolder achter de rug. ik moet zeggen dat da zeer goed is bevallen. ronde tijden rond de 2 minuten waren de beter. banden stonden nu iets harder wat inderdaad beter is 2.3 bar voor en achter. veel minder gummen.

Ook een dagje naar de eifel geweest in duitsland en daar komen de banden echt tot hun recht.

Die road smarts zijn fijne banden vindt ik 2thumbsup

Goede grip, sturen fijn.

Alleen levens duur
Ik heb een achter band in 5000km kaal stars grin
Voor gaat 10000km mee

Ik rij alleen geen circuit.
Heb op straat een druk van 2,7A en 2,4V.
Ze laten dan een hele mooie slijtage zien, geen rullen of smeren maar gewoon lekker opgeruwd.

geerty

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 18:58    Onderwerp: Reageer met quote

Om met onze KTM een racer op circuit het nakijken te geven, onmogelijk dizzy2 . Zelfs bijhouden is utopie. Bochtenwerk eventueel mogelijk maar rechte stukken "no way José". Effe aan de gas draaien en weg zijn de racers.
Tenzij die racepiloot een beginner is of een sch..ter is, die een groter ego heeft dan een vlotte pols, ofwel zit hij te zzz zzz zzz
En ik heb zowel een racemoto GSXR als KTM Adv. 990 en ga met beiden héél dikwijls op circuit heb dus zat aan ervaring (zonder pocherig over te willen komen maar gewoon effe om duidelijk te maken dat het niet kan).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vrom

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 19:22    Onderwerp: Reageer met quote

Geerty, het kan best zijn dat we U niet kunnen bijhouden met uwe racer, maar als je regelmatig op circuit gaat moet je toch ook wel merken dat er een pak deelnemers gerust bij te houden zijn .

www.VROM-rijopleidingen.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
TRX

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 19:27    Onderwerp: Reageer met quote

Qua accelereren moet mijne 950 toch niet veel (of niets) onderdoen voor een standaard 600 zunne....
En ja, ik rij af en toe met een 600 op circuit (voorbije 3 jaar toch zo'n 50dagen incl 10 wedstrijden).

2 jaar geleden 'per toeval' een sessie meegereden met de snelle gevorderde en ik ging er toch redelijk wat over op het rechte stuk op Croix. Door het extra koppel kwam ik beter weg uit de hairpin en op pk's kwamen ze me niet meer over....
Het is maar eens vanaf 170 à 180km/h dat ook aerodynamica begint mee te spelen dat ze effectief rapper zijn.

In de bochten zijn de scorpions een serieuze beperking zunne....

Ahja, nen 1.000cc racebanaan is idd wel pak sneller op het rechte stuk, but who cares grin3 .

Raketman

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 20:29    Onderwerp: Reageer met quote

geerty schreef:
Om met onze KTM een racer op circuit het nakijken te geven, onmogelijk dizzy2 . Zelfs bijhouden is utopie. Bochtenwerk eventueel mogelijk maar rechte stukken "no way José". Effe aan de gas draaien en weg zijn de racers.

Dat moeten zelfs geen racers zijn hoor...vorig jaar in Zolder verschillende keren er los af getrokken op vermogen door een 990 SM R-versie met Akra-map en volledige Akra-lijn. Gelijk de rechte lijn op aan 6000rpm+, gas tot tegen de stuit en die spoot gewoon weg van mij bucktooth ...

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rob Motard

BerichtGeplaatst: Do, 11 Aug. 2011, 18:43    Onderwerp: Reageer met quote

Uiteraard is een racemotor beter. Maar het zijn niet de motoren die de grens zijn maar de piloten. Ner zo als bij mij trouwens. De ktm kan meer aan dan dat ik er uithaal.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: