Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
vsrrh
|
Geplaatst: Za, 30 Jul. 2011, 22:32 Onderwerp: Keihin FCR flatslides |
|
|
Heeft er iemand op dit forum al ervaring met de Keihin FCR kit (flatslide carburateurs).
En ja, ik ken de posts op advrider.com, maar wil graag weten of er iemand lokaal ook al mee rondrijdt. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 31 Jul. 2011, 11:35 Onderwerp: |
|
|
ik ken niemand in nl die er mee rijdt. ik heb er zelf wel over gedacht toen ik er nog mee rally-reed, maar nooit aan toegekomen.
het zal een direktere respons geven, en misschien hebben ze minder last van het 'overklotsen' van benzine bij heftige sprongen en knippen: iets waar de originele carbs wel last van hebben. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Zo, 31 Jul. 2011, 12:02 Onderwerp: |
|
|
Andre verpalen heeft er eens mee geexpirimenteerd.
Neem het verschil tussen een fcr of de bst40 op een 640 ktm, als het de helft daar van is dan is het al een hele grote stap op de 9x0.
Je krijg er een aardig kanon door dus, extreem responsive. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Di, 9 Aug. 2011, 11:03 Onderwerp: |
|
|
een NOG directere gasrespons? _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Di, 9 Aug. 2011, 11:14 Onderwerp: |
|
|
jawel, dat komt door de snellere aanpassing van het brandbaar mengsel , veroorzaakt door de flat slides. Flat slide carbs zijn totaal anders dan de gewone. Maar wel delicater in de afstelling en dosering dacht ik. Is al behoorlijk technisch, google er maar eens naar. _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
|