Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
BikeBrother

|
Geplaatst: Zo, 19 Jun. 2011, 11:52 Onderwerp: |
|
|
Rups schreef: | Vandaag het voorwiel van de vloer en spatbord verwijdert. de band slingert inderdaad. Velg is ok. Band leeg laten lopen, uit de velg gedrukt en ingevet en weer opgepompt. slingeren blijft. misschien dat de binnenband er niet helemaal goed in zit,of het zit toch puur in de buitenband.....
 |
wat voor band ligt erop? ik heb van een KTM medewerker tijdens de Orange Days vernomen dat er een serie Pirelli scorpions MT90 (de standaard banden) zeer slecht geproduceerd zijn. dat resulteert in onbalans in het voorviel. ik had er ook last van en was niet uit te balanceren met lood. Na montage van een nieuwe band (ook pirelli scorpion MT90) was het weg. het kan dus gewoon aan een slechte voorband liggen. _________________ KTM 950 Adventure S (2005, 135.000 km verkocht); KTM 1090 Adventure 2018
www.bikebrothers.nl
Ride your Dreams |
|
Naar boven |
|
 |
Rups
|
Geplaatst: Wo, 22 Jun. 2011, 19:35 Onderwerp: |
|
|
Ik ga van de week de band eraf halen en hopelijk zit de binnenband er niet goed in. Dank je voor de info vwb de slechte serie van Pirelli.
Als ik niks kan vinden bestel ik een nieuwe....er zo mee rijden is een ergernis. |
|
Naar boven |
|
 |
Rups
|
Geplaatst: Wo, 13 Jul. 2011, 9:51 Onderwerp: |
|
|
Gisteren de voorband aan 1 kant los gehaald om te controleren of de binnenband wel goed zat. Gecontroleerd maar niks vreemds kunnen ontdekken. Band weer gemonteerd en de slinger is weg.....
Rijdt weer heerlijk...HOERA
Rup |
|
Naar boven |
|
 |
|