Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Ma, 2 Mei. 2011, 9:38 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | waarom haalt ie vent zijn voeten van de stepjes af.. ziet er niet uit!
gewoon leren je tenen niet te laten hangen. |
Trx heeft dat filmpje elders al getoond en op eenzelfde reaktie zei hij dat het natuurlijker aanvoelde op dit type moto. Trx is trouwens een volbloed racer, hij heeft nooit gecrossed.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
mineko
|
Geplaatst: Ma, 2 Mei. 2011, 17:29 Onderwerp: |
|
|
Dat begrijp ik niet! Mijn originele Scorpion-achterband moest ik vervangen bij 29000km. Met mijn originele voorband had ik makkelijk de 35000km kunnen halen,ware het niet dat die voorband over het loopvlak 2mm scheuren vertoonde....Dan wordt t toch langzaam tijd voor een nieuwe...setje Scorpions. Ben er zeer tevreden over!javascript:emoticon(' ') |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Ma, 2 Mei. 2011, 18:14 Onderwerp: |
|
|
Motorcycle Boy schreef: | Dr_Bean schreef: | waarom haalt ie vent zijn voeten van de stepjes af.. ziet er niet uit!
gewoon leren je tenen niet te laten hangen. |
Trx heeft dat filmpje elders al getoond en op eenzelfde reaktie zei hij dat het natuurlijker aanvoelde op dit type moto. Trx is trouwens een volbloed racer, hij heeft nooit gecrossed.  |
Idd, nooit gecrosst en maar een paar keer sm gereden. Trouwens op de sm van mijn pa rij ik kneedownstijl ( zie : http://im-design.be/trx/Bjorn_KTM_Croix2.jpg ).
De reden van de voet is zeker niet dat ik haper met mijn laars, op 7 jaar circuit heb ik misschien hoop en al 2 of 3 keer met mijn laars aan de grond gezeten (voetsteunen echter ).
De reden van die voet is dat ik niet echt veel vertrouwen heb in de voorband omwille van de afmetingen. Ik ben gewoon van met een 120/70/17 plat te gaan maar zo'n 90/90/21 is 'net iets anders' en tja.... elk zijn stijl é, het voelt voor mij beter aan . _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
JarnodeParno

|
Geplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 7:15 Onderwerp: |
|
|
mineko schreef: | Dat begrijp ik niet! Mijn originele Scorpion-achterband moest ik vervangen bij 29000km. Met mijn originele voorband had ik makkelijk de 35000km kunnen halen,ware het niet dat die voorband over het loopvlak 2mm scheuren vertoonde....Dan wordt t toch langzaam tijd voor een nieuwe...setje Scorpions. Ben er zeer tevreden over!javascript:emoticon(' ') |
29000 Ik heb met rustig rijden (rondje noordkaap) 10.000KM gehaald, maar hoe haal je in de vredesnaam 29.000KM _________________ KTM Adventure 990
Kawasaki z750s
Kawasaki GPZ500
Ducati 600SS |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 8:36 Onderwerp: |
|
|
mineko schreef: | 29000km, 35000km |
Ik heb echt moeite om dit te geloven. Ik haal tussen de 6k en 9k, afhankelijk van het seizoen, en ik doe nog wel wat snelweg ook. Dan is de achterband wel ECHT op: volledig profielloos in het midden.
Met welke bandendruk rij je eigenlijk?
Je mag de kms dat de motor op een remorque stond niet meerekenen he.
T _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
mineko
|
Geplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 8:38 Onderwerp: |
|
|
Tja Parno....k de enige reden die ik kan bedenken is de manier van gasgeven! Alhoewel mijn benzineverbruik daar niet naar is. Rond de 1 op 16 a17 met mijn enkele Acrapovic-uitlaat. (met carbs) |
|
Naar boven |
|
 |
mineko
|
Geplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 8:41 Onderwerp: |
|
|
Mijn bandendruk is wel iets hoger. Zo`n 2.5 voor, en 2.8 achter. Ik ben toch zo`n 74 kg.javascript:emoticon(' ') |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 12:39 Onderwerp: |
|
|
TRX schreef: | Vrom schreef: | Zijde zeker dat het op de baan schoof en niet wat hoger  |
Afgelopen maandag ferme schuiver gehad en dat was echt wel de achterband, asfalt was blijkbaar even glad of em er uit zag (van die blinkende) . Bijna een bruin-streep-moment . |
zolang dat het nie uit uw botten loopt - geen probleem. daarmee dat ik nooit met van die korte bottekes rij.... _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 12:45 Onderwerp: |
|
|
mineko schreef: | Mijn bandendruk is wel iets hoger. Zo`n 2.5 voor, en 2.8 achter. Ik ben toch zo`n 74 kg.javascript:emoticon(' ') |
Lijkt me voor die banden toch wel wat hoog.... _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 12:51 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: | mineko schreef: | 29000km, 35000km |
Ik heb echt moeite om dit te geloven. Ik haal tussen de 6k en 9k, afhankelijk van het seizoen, en ik doe nog wel wat snelweg ook. Dan is de achterband wel ECHT op: volledig profielloos in het midden.
Met welke bandendruk rij je eigenlijk?
Je mag de kms dat de motor op een remorque stond niet meerekenen he.
T |
Ik vind het al raar dat bij de adv de voorband eerder versleten is dan de achterband, heb ik zelf nog nooit meegemaakt. 't is bovendien dan nog een 21", (of ist ne 19"?) Zal dan toch te maken hebben met veel gewicht op de voorkant en een dun bandje...Dat hoog gewicht op de voorkant verklaard ook het schuiven vooraan denk ik, persoonlijk als ik moet schuiven dan toch liever achteraan.
35000km met nen achterband..... alle respect voor de rijder, maar ik geloof het niet.....als het waar is wil ik er niet achter blijven rijden...  _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 12:53 Onderwerp: |
|
|
dirk pauwels schreef: | mineko schreef: | Mijn bandendruk is wel iets hoger. Zo`n 2.5 voor, en 2.8 achter. Ik ben toch zo`n 74 kg.javascript:emoticon(' ') |
Lijkt me voor die banden toch wel wat hoog.... |
tutut, is perfect. _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 18:43 Onderwerp: |
|
|
Ik rij ook met die druk, 2,5 voor en 2,8 achter... _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
|