Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ATAK

|
Geplaatst: Di, 26 Apr. 2011, 21:48 Onderwerp: Lassen |
|
|
Als je wilt lassen aan je motor is dan de accu ontkoppelen voldoende?
Met de verlaagde voetsteunen druk ik met de hak, die op de uitdraai haak komt, de standaard naar beneden. Dus eraf slijpen en lager weer vast lassen lijkt me.
Bedankt, Ad _________________ IT WAS GREAT TO DRIVE A LC 8. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Di, 26 Apr. 2011, 21:55 Onderwerp: |
|
|
prima idee: maar waarom haal je dan de standaard er niet gewoon even af: 1 bout en dan loop je geen risico en je kunt de standaard mooi schoonmaken voor goed laswerk, en effe fatsoenlijk in de bankschroef zetten en lassen. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
highrider

|
Geplaatst: Di, 26 Apr. 2011, 23:03 Onderwerp: |
|
|
Of een piek absorber plaatsen paralel aan de accu. Als je regelmatig moet lassen is dat heel makkelijk omdat alle apparatuur van het object niet zijn voorkeursinstellingen verliest.
Zijn niet meer zo duur die dingen. Wel heel makkelijk _________________ Nog steeds 750 ST zal het ooit een KTM worden. Ja per 16-06-2008 een mooie oranje erbij. |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Di, 26 Apr. 2011, 23:21 Onderwerp: |
|
|
of er afslijpen en niet meer terug lassen zo heb ik het gedaan is best nog handig. _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
pindkaas

Geregistreerd op: 23-2-2011 Berichten: 121 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Wo, 27 Apr. 2011, 8:34 Onderwerp: |
|
|
Normaal wordt de massapool van de accu losgehaald. Zou voldoende moeten zijn. |
|