Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Buggles
|
Geplaatst: Do, 10 Mrt. 2011, 16:45 Onderwerp: Juiste draaimoment voor rembout? |
|
|
een vraagje?
Ik heb m'n achterrem eraf gehaald (rem loopt vreselijk aan, kan een ei bakken op m'n remschijf na een rit).
De holle bout waarmee de slang op de klauw aansluit (volgens mij een "Banjo Bolt" genoemd), moet er straks weer op, maar ik kan geen duidelijke opgave van het draaimoment vinden in het werkplaatshandboek van KTM.
Het is een Hex Head bout, formaat M10. Volgens het boekje moeten "other HH Bolts" op het chassis aangedraaid worden tot 45nm, maar omdat deze bout hol is vanbinnen, weet ik niet of dat juist is...
Iemand hier een idee?
Alvast bedankt!
JB _________________ 2014 KTM 1190 ADV
2007 KTM 990 ADV (TE KOOP)
Uit het oog, maar niet uit het hart:
2004 Triumph 955i Tiger
1993 Suzuki DR800
1993 Kawasaki ZZR600 |
|
Naar boven |
|
 |
Vonkenboer

Geregistreerd op: 4-12-2009 Berichten: 473 Woonplaats: omgeving Eindhoven
|
Geplaatst: Do, 10 Mrt. 2011, 21:23 Onderwerp: Re: Juiste draaimoment voor rembout? |
|
|
Buggles schreef: | een vraagje?
Ik heb m'n achterrem eraf gehaald (rem loopt vreselijk aan, kan een ei bakken op m'n remschijf na een rit).
De holle bout waarmee de slang op de klauw aansluit (volgens mij een "Banjo Bolt" genoemd), moet er straks weer op, maar ik kan geen duidelijke opgave van het draaimoment vinden in het werkplaatshandboek van KTM.
Het is een Hex Head bout, formaat M10. Volgens het boekje moeten "other HH Bolts" op het chassis aangedraaid worden tot 45nm, maar omdat deze bout hol is vanbinnen, weet ik niet of dat juist is...
Iemand hier een idee?
Alvast bedankt!
JB |
even gezocht op banjo in de ktm manual zie blz 204 replacing abs unit
moment waarde is 25Nm _________________ 990SMT 2010- |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|