Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
highrider

|
Geplaatst: Do, 3 Mrt. 2011, 0:23 Onderwerp: Tussenpijp verrot |
|
|
Vandaag weer een heerlijk klussie geklaard.
Motor maakte (te) veel lawaai en begon te ploffen. Wat zou er aan de hand zijn. Na behoorlijk lang zoeken het euvel gevonden. De bevestiging beugels van de tussenpijp waren uit de pijp gerot.
Nieuwe pijp is denk ik van goud dus plaatjes geklopt en met argon erop gelast. Wat is dat spul flinterdun.
Wat een flut kwaliteit en slooppartij om het pijpje eruit te krijgen.
Hij is weer dicht voorlopig. _________________ Nog steeds 750 ST zal het ooit een KTM worden. Ja per 16-06-2008 een mooie oranje erbij. |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Do, 3 Mrt. 2011, 5:18 Onderwerp: |
|
|
Had het zelfde probleem, heb de scheur zelf gelast. Alleen niet helemaal van voor tot achter. Dan blijf je bezig. Ik heb toen bij boonstramotoren 2 bochten en een collector gekocht voor 75 piek. Daar ben ik goed mee weg gekomen  _________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
highrider

|
Geplaatst: Vr, 4 Mrt. 2011, 20:44 Onderwerp: |
|
|
koen warnar schreef: | Had het zelfde probleem, heb de scheur zelf gelast. Alleen niet helemaal van voor tot achter. Dan blijf je bezig. Ik heb toen bij boonstramotoren 2 bochten en een collector gekocht voor 75 piek. Daar ben ik goed mee weg gekomen  |
voor die prijs wil ik ook wel  _________________ Nog steeds 750 ST zal het ooit een KTM worden. Ja per 16-06-2008 een mooie oranje erbij. |
|
Naar boven |
|
 |
scottmctag

|
Geplaatst: Ma, 21 Mrt. 2011, 0:03 Onderwerp: Re: Tussenpijp verrot |
|
|
highrider schreef: | Vandaag weer een heerlijk klussie geklaard.
Motor maakte (te) veel lawaai en begon te ploffen. Wat zou er aan de hand zijn. Na behoorlijk lang zoeken het euvel gevonden. De bevestiging beugels van de tussenpijp waren uit de pijp gerot.
Nieuwe pijp is denk ik van goud dus plaatjes geklopt en met argon erop gelast. Wat is dat spul flinterdun.
Wat een flut kwaliteit en slooppartij om het pijpje eruit te krijgen.
Hij is weer dicht voorlopig. |
Same for me on both sides so sold akroprovic and made up difference and for the same price as new y-piece bought 2=1 system
 _________________ Dromomaniac |
|
Naar boven |
|
 |
|