Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
LeBlanc

Geregistreerd op: 15-8-2008 Berichten: 46 Woonplaats: Alphen aan den Rijn
|
Geplaatst: Do, 17 Feb. 2011, 22:57 Onderwerp: Montage F2R roadbookhouder |
|
|
Ik heb sinds een paar dagen een roadbookhouder van F2R.
http://www.f2r.pt/epages/f2r.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/f2r/Products/RB730/SubProducts/RB730-001
Voorlopig monteer ik die op een crossbar op het stuur, maar uiteindelijk wil ik die waarschijnlijk boven de tellers plaatsen. Ik heb wat zitten zoeken naar foto's, maar die kan ik zo snel niet vinden. Zijn er al mensen die een dergelijke montage hebben, of zijn er andere goede ideeën? Voorbeelden zijn welkom. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
|
Naar boven |
|
 |
Bertje
|
Geplaatst: Vr, 18 Feb. 2011, 19:28 Onderwerp: |
|
|
Kijk eens op www.desertstorm-bike.de wie weet vindt je daa wat. _________________ De mooiste weg is een omweg. |
|
Naar boven |
|
 |
LeBlanc

|
Geplaatst: Zo, 20 Feb. 2011, 21:45 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de info. Jeroen bedankt voor het mailen van de foto's. Ik ga eens kijken hoe ik het verder wil gaan uitwerken. Op dit moment is ie op mijn stuur gemonteerd, maar ik kan me voorstellen dat je er dan wat te dicht op zit. Binnenkort mijn eerste roadbook rit, daarna weet ik waarschijnlijk meer... |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 20 Feb. 2011, 21:49 Onderwerp: |
|
|
Op je stuur is te dichtbij, op de originele roadbook-houder van KTM eigenlijk ook nog... (vooral te laag).
Hij zou eigenlijk bovenin de kuip moeten, maar dat lukt eigenlijk niet met de originele ruit: Te weinig ruimte.
Je kunt de originele teller als tripmeter gebruiken (met KTM afstandbediening), anders moet je ook nog ergens een tripmeter kwijt.
De getalletjes op de originele teller zijn echter wel verrotte klein, en dat staat ook je teller te dicht bij. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
|
Naar boven |
|
 |
LeBlanc