Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 31 Dec. 2010, 15:44 Onderwerp: |
|
|
tja.. effe een ander accu pakken: Let wel, met startkabels aan een autoaccu gaat ook wel, maar je moet hele goeie startkabels hebben, anders krijg je de motor ook gewoon niet rond!
Test:
- Meet de accuspanning tijdens het starten: zakt ie echt in -> accu slecht
- Zie je je dashbordlampjes ook mee knipperen als je het relais hoort rammelen??
Zoniet, dan is het waarschijnlijk gewoon een accukabel!: Kijk de kabel vlak bij de accupolen eens goed na op breukjes etc. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Thorri

|
Geplaatst: Za, 1 Jan. 2011, 10:11 Onderwerp: |
|
|
Ik heb goede startkabels. Dus ik kan het met een autoaccu proberen.
de verlichting in het dashbord doet niet, tot dat ik er een relais uittrek dan gaat die knipperen. Denk dat ik ook maat eens alle kabels goed naloop. Heb volgende maand toch vrij heb ik wat te doen. _________________ Groeten Thorri |
|
Naar boven |
|
 |
Thorri

|
Geplaatst: Vr, 14 Jan. 2011, 13:16 Onderwerp: |
|
|
Heb een nieuwe accu gekocht en nog niets. Verschillende dealers gebeld en die hadden ook geen idee. Tot een oud collega even langs kwam. Hij heeft ooit een test kastje voor zekeringen gemaakt. En ja hoor de 30A zekering die aan de achterkant van het startrelais zit was met een multimeter goed maar als we er stroom door lieten lopen en deze langzaam opvoerden begon hij vervelend te doen. Nieuwe zekeringen er in en hij kwam weer tot leven.
dus dat is weer een probleempje de wereld uit. _________________ Groeten Thorri |
|
Naar boven |
|
 |
|