Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Wo, 15 Dec. 2010, 14:36 Onderwerp: VERKOCHT garmin zumo 660 nieuw in de doos |
|
|
Na mijn 3de plekje op de motorrijdertriathlon heb ik nog een garmin zumo 660 nieuw in de doos te koop ( met dan aan motorrijder en point 2 )
Deze is nieuw nooit gebruikt en mag weg voor 500 euro
Ik heb ook is navraag gedaan over de garantie en point 2 geeft gewoon de normale garantie alsof het een geheel nieuw toestel is. _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure
Laatst aangepast door Rob Motard op Do, 13 Jan. 2011, 11:27, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
Wicky
|
Geplaatst: Wo, 12 Jan. 2011, 13:08 Onderwerp: |
|
|
Euh op het welbekende internet zijn ze te koop voor minder dan 450 euro. Denk dat je het niet echt druk gaat krijgen hier.
Succes met je verkoop |
|
Naar boven |
|
 |
Erik 990 SMT
|
Geplaatst: Wo, 12 Jan. 2011, 13:55 Onderwerp: Waarom iemands verkooptopic naar beneden halen ? |
|
|
Wicky schreef: | Euh op het welbekende internet zijn ze te koop voor minder dan 450 euro. Denk dat je het niet echt druk gaat krijgen hier.
Succes met je verkoop |
Er moet me iets van het hart (stapt op de zeepkist ):
Zou je zo'n opmerking niet gewoon via PB aan de verkoper kunnen doen ?
Dan kan hij op grond van jouw informatie beslissen of hij bijvoorbeeld z'n prijs moet/wil verlagen.
Als jij het te duur vind, prima moet je zelf weten.
Zoals jij het doet -en ik kom het ook op andere forums tegen hoor dus het is niet tegen jou persoonlijk bedoeld - komt het bij mij simpelweg over als het "verneu..n" / afbreken van iemands verkooptopic .
ik zie daar de lol niet van in, en ik hoop jij en anderen voortaan ook niet (meer).
Einde preek.
(stapt van de zeepkist af) |
|
Naar boven |
|
 |
tafella

|
Geplaatst: Wo, 12 Jan. 2011, 21:56 Onderwerp: |
|
|
+1
en anders komt de verkoper er zelf wel achter dat z'n prijs te hoog is... _________________ KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014 |
|
Naar boven |
|
 |
mariodeve

|
Geplaatst: Do, 13 Jan. 2011, 11:17 Onderwerp: |
|
|
Wicky schreef: | Euh op het welbekende internet zijn ze te koop voor minder dan 450 euro. Denk dat je het niet echt druk gaat krijgen hier.
Succes met je verkoop |
wat is hier mis mee ?? stel jij wil iets kopen voor 500 en iemand wijst je erop dat het op internet 450 kost wordt je dan verneukt ? of wordt je verneukt omdat iemand 500 vraagt terwijl je het voor 450 kunt kopen !! _________________ Ktm 1190 adventure R
Ktm 990 adventure R
Ktm 530 sixdays
Ktm 500 sixdays |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Do, 13 Jan. 2011, 11:24 Onderwerp: |
|
|
AUB niet van elke VERKOOP posting een discussie te maken.
ALS je een prijsvergelijk wil posten, doe dat dan iig met link zodat ie te controleren is. (roepen dat het elders goedkoper kan is altijd makkelijk).
Admin. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Do, 13 Jan. 2011, 11:27 Onderwerp: |
|
|
mariodeve schreef: | Wicky schreef: | Euh op het welbekende internet zijn ze te koop voor minder dan 450 euro. Denk dat je het niet echt druk gaat krijgen hier.
Succes met je verkoop |
wat is hier mis mee ?? stel jij wil iets kopen voor 500 en iemand wijst je erop dat het op internet 450 kost wordt je dan verneukt ? of wordt je verneukt omdat iemand 500 vraagt terwijl je het voor 450 kunt kopen !! |
Snap niet echt wat je bedoelt. Ik heb gewoon aan de winkel waar hij van kwam (point 2) gevraagd wat die kost, hij zij 595 euro dus leek me 500 een eerlijke prijs. Maar op dit tropic mag een slotje. Hij is verkocht.
Aan de koper veel succes er mee _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
|