Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
KTM_FAN

|
Geplaatst: Ma, 3 Jan. 2011, 13:10 Onderwerp: spikes |
|
|
Ik zou er niet graag achter rijden..... volgens mij katapulteer je ze er met een beetje gas zo uit....
Meestal schroeven ze parkers van binnenuit naar buiten. Zit wat steviger en zeker weten dat je daar wheelies mee maakt op het ijs, tenminste met een enduro. Staan diverse filmpjes op youtube met het bewijs...  _________________ KTM-FAN |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Ma, 3 Jan. 2011, 13:52 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: | Het zijn geen RVS schroeven.
|
gelukkig niet, want rvs schroeven breken eerder, en zijn vele malen duurder als gewone  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Ma, 3 Jan. 2011, 14:43 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: | He Rob,
waar is je comment van deze nacht?
Ik was al wakker hoor
T |
Ach ja ik dacht beleefd blijven duurt het langst he. Dus maar weer weg gedaan. _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Ma, 3 Jan. 2011, 14:45 Onderwerp: Re: spikes |
|
|
KTM_FAN schreef: | Ik zou er niet graag achter rijden..... volgens mij katapulteer je ze er met een beetje gas zo uit....
Meestal schroeven ze parkers van binnenuit naar buiten. Zit wat steviger en zeker weten dat je daar wheelies mee maakt op het ijs, tenminste met een enduro. Staan diverse filmpjes op youtube met het bewijs...  |
Vlieger er echt niet uit hoor. Zelfs bij flink gassen. _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Ma, 3 Jan. 2011, 14:47 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: | demito schreef: | He Rob,
waar is je comment van deze nacht?
Ik was al wakker hoor
T |
Ach ja ik dacht beleefd blijven duurt het langst he. Dus maar weer weg gedaan. |
Bwaaah, ik vond het wel kunnen hoor  _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
ivanbase

|
Geplaatst: Ma, 3 Jan. 2011, 16:21 Onderwerp: |
|
|
ik had m vannacht ook gelezen rob, en je comment was volledig terecht als je't mij vraagt...
maar elk forum moet nu eenmaal een hofnar (wannabee) hebben vrees ik. |
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

|
Geplaatst: Ma, 3 Jan. 2011, 16:54 Onderwerp: spikes |
|
|
Nou ik ben met Rob gaan rijden en ik heb gezien dat hij net zo goed op een achterwiel kan rijden als menig met 2 . Met spikes op sneeuw zal voor hem ook niet veel uitmaken. Als het Rob het niet over zich zelf schrijft dan doe ik het wel ..
En anders Rob wed je toch met die ongelovige Thomas voor een flink geldbedrag. Je hebt al een getuige bij een evt.weddenschap en sneeuw ligt er ook nog. Drinken we ons er na afloop nog een paar op
En ik.... Ik durf te wedden dat hij ineens een stuk geloviger zal zijn...
En wat de hofnar betreft weten we wel wie dat is....... _________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
 |
KTM_FAN

|
Geplaatst: Ma, 3 Jan. 2011, 22:55 Onderwerp: spikes |
|
|
Quote: | Vlieger er echt niet uit hoor. Zelfs bij flink gassen.
|
Nou, dat is mooi meegenomen dan... van buitenaf erin schroeven is veel makkelijker, alleen wel op tijd stoppen met schroeven....hihi
Het is natuurlijk wel een uitkomst voor sneeuw/ijs ritjes... _________________ KTM-FAN |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Di, 4 Jan. 2011, 4:02 Onderwerp: |
|
|
laat mij de boel ff lekker op naaien
tuurlijk geloof ik wel dat je hem op zijn achterwiel krijgt alleen
pics pics pics wil ik zien  |
|
Naar boven |
|
 |
Piet

|
Geplaatst: Wo, 2 Mrt. 2011, 22:11 Onderwerp: |
|
|
Soms denk je dat je alles hebt gezien... Shit maat.
Nooit gedacht dat ik de volgende twee woorden in één zin zou gebruiken : Geschift en respect.
Bij deze.
 _________________ Verwondering is aan het uitsterven...
KTM 990 Adventure R 2010
KTM EXC 500
KTM 990 Adventure R 2012-13
www.motortraining.be
www.procentrum.nl |
|
Naar boven |
|
 |
allroad
|
Geplaatst: Zo, 27 Mrt. 2011, 19:37 Onderwerp: |
|
|
Fantastisch!  |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

|
Geplaatst: Zo, 27 Mrt. 2011, 20:17 Onderwerp: |
|
|
allroad schreef: | Fantastisch!  |
Bwa ze er weer uitdraaien was minder leuk hihi _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

|
Geplaatst: Wo, 6 Jul. 2011, 9:32 Onderwerp: |
|
|
Ik heb een paar van de winter schroeven laten zitten. Vijf om juist te zijn.
Ze de achterband kaal gereden. En ze zitten er nog steeds in. Is dus een aanrader! _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
|