Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bazz
|
Geplaatst: Za, 11 Dec. 2010, 23:05 Onderwerp: |
|
|
Sinds vanmiddag de trotse eigenaar van ber motard's ktm950, die er ondanks een krasje hier en daar nog zeer goed uit zag volgens mij.
Limburg-gent gedaan ondertussen en begin er al helemaal in te komen...wat een lawaai trouwens.
Men vriendin omschreef het als een tank die voorbij gescheurd kwam
Enigste 'minpuntje' is het licht 'wobbelig' gedrag op asfalt maar dat is volgens mij volledig toe te schrijven aan de noppenbanden...
Morgen mezelf eens gaan uitleven in de modder
Benieuwd wat die ber nu gaat kopen... |
|
Naar boven |
|
 |
Bčr Motard

|
Geplaatst: Zo, 12 Dec. 2010, 14:15 Onderwerp: |
|
|
Max veel succes met de moto !!!! Het is prachtig om te zien als je na een testritje komt toegereden met een smile tot achter je oren...
Ik ben ook blij dat de moto een wereldreis van 2 jaar te wachten staat!!!!
Ik ben fier op jullie....
Geniet van de moto en zorg er goed voor !!!! Een moto met wat krassen maakt niet uit maar motorisch moet hij top zijn !!!! (maar daar heeft Bongo geen verstand van )
p.s: ge laat maar weten wanneer ge de uitlaten komt halen...
Grtz Bčr Motard zonder motard
De volgende gaat waarschijnlijk een 450 worden van het merk..... euh yama.... euh yamaha...  _________________ The Adventure Begins !!!! |
|
Naar boven |
|
 |
Bongo
|
Geplaatst: Zo, 12 Dec. 2010, 15:39 Onderwerp: |
|
|
Haha, gefelicteerd Bert .....en Bazz natuurlijk  |
|
Naar boven |
|
 |
Bčr Motard

|
Geplaatst: Zo, 12 Dec. 2010, 15:42 Onderwerp: |
|
|
Thanks Bongo en toch nog succes als je er nog een moest zoeken...
Grtz Bčr zonder Motard _________________ The Adventure Begins !!!! |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Ma, 13 Dec. 2010, 0:13 Onderwerp: |
|
|
Wij verwachten natuurlijk wel fotokes van die moto en zijn baasje op de reis he. En veel. Ps tis een heel goeie koop en de moto is echt in orde. Ik weet waar die op garage is geweest...  _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
bazz
|
Geplaatst: Di, 14 Dec. 2010, 1:11 Onderwerp: |
|
|
die foto's volgen zeker nog hoor maar 't is pas volgend jaar september dat ik vertrek. Hoewel we al ah twijfelen zijn om toch maar in juli te vertrekken. Kwestie van de zomer in zuid europa nog mee te pikken.
en tot dan..leren hoe ik er zoveel mogelijk zelf aan kan doen. (ben een leek op dat vlak)
ps aan ber..voorlopig die killers er toch maar terug in draaien. Ik zit dagelijks op de baan en heb het gevoel dat ik zeker in de stad nogal veel aandacht trek  |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Di, 14 Dec. 2010, 1:35 Onderwerp: |
|
|
bazz schreef: |
en tot dan..leren hoe ik er zoveel mogelijk zelf aan kan doen. (ben een leek op dat vlak)
|
Zeker naar de sleuteldagen gaan als er die zijn. En als er iets is ik weet redelijk hoe ber motard zijn moto in elkaar zit dus vragen maar.. _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Di, 14 Dec. 2010, 22:47 Onderwerp: |
|
|
Proficiat Bazz, met een maandje of 6 vertraging toch een KTM in huis gehaald zie ik .
Veel rijplezier er mee en ik kijk al uit naar de foto's en verslagen van jullie reis !!! _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
bazz
|
Geplaatst: Wo, 15 Dec. 2010, 0:52 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Zeker naar de sleuteldagen gaan als er die zijn. En als er iets is ik weet redelijk hoe ber motard zijn moto in elkaar zit dus vragen maar.. |
zijn dat speciale ktm sleuteldagen dan of eerder algemene?
Ben momenteel een sleutelcursus ah volgen en leer er veel bij..4 uur/week praktijkgericht. Daarnet de voorvorken en balhoofd gekuist/vervangen bevoorbeeld. Aanrader voor de belgen hier zou ik zeggen...'t is is ninove te doen en kost amper wat (120€ voor een jaar 4 uur/week les).Voor meer info mag je altijd een pb sturen.
die vragen komen ws later nog. eerst nog wat bijleren voor ik echt aan de ktm ga beginnen.
jep TRX eindelijk gelukt
Ondertussen nog naar andere merken gekeken enzo maar diep vanbinnen wist ik eigenlijk een jaar geleden al wat ik wou
En jij hebt die van jouw ook nog steeds niet weggedaan vermoed ik  |
|
Naar boven |
|
 |
|