Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
happyteacher
|
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Zo, 21 Nov. 2010, 16:21 Onderwerp: |
|
|
Je ziet ze wel vaker, ook op bmw's, van die valbeugeltassen. Maar ben ik nu de enige die dit ,omwille van niet eens zo moeilijk te begrijpen redenen, zowat de slechtst mogelijke plaats vind om iets te bevestigen?
Het zijn nog steeds "CRASH" bars he...
T
_________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
Geplaatst: Zo, 21 Nov. 2010, 16:55 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: | Je ziet ze wel vaker, ook op bmw's, van die valbeugeltassen. Maar ben ik nu de enige die dit ,omwille van niet eens zo moeilijk te begrijpen redenen, zowat de slechtst mogelijke plaats vind om iets te bevestigen?
T |
Ja je hebt gelijk, dacht ik ook aan als ik ze zag. Maar geloof mij dat dit niet het eerste is waar ik aan denk als ik op de grond lig
_________________ KPATM |
|
Naar boven |
|
 |
JarnodeParno

|
Geplaatst: Zo, 21 Nov. 2010, 17:06 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: | Je ziet ze wel vaker, ook op bmw's, van die valbeugeltassen. Maar ben ik nu de enige die dit ,omwille van niet eens zo moeilijk te begrijpen redenen, zowat de slechtst mogelijke plaats vind om iets te bevestigen?
T |
Eigenlijk is het niet eens zo'n rare plek hoor. Misschien onhandig op de snelweg ivm stroomlijn, maar voor het avontuurlijke rijden is het ideaal omdat het je zwaartepunt laaghoud. En die die rommelpot aan je crashbars beschermt je motor ook prima
_________________ KTM Adventure 990
Kawasaki z750s
Kawasaki GPZ500
Ducati 600SS |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Zo, 21 Nov. 2010, 18:10 Onderwerp: |
|
|
JarnodeParno schreef: | demito schreef: | Je ziet ze wel vaker, ook op bmw's, van die valbeugeltassen. Maar ben ik nu de enige die dit ,omwille van niet eens zo moeilijk te begrijpen redenen, zowat de slechtst mogelijke plaats vind om iets te bevestigen?
T |
Eigenlijk is het niet eens zo'n rare plek hoor. Misschien onhandig op de snelweg ivm stroomlijn, maar voor het avontuurlijke rijden is het ideaal omdat het je zwaartepunt laaghoud. En die die rommelpot aan je crashbars beschermt je motor ook prima  |
Ah ja, ik snap hem. Je bagage beschermt je valbeugels bij een crash
Ik zie zo al die reservetube en dat tubeke colle na een val. Beter niet meer platrijden daarna...
Zijn er mensen die deze echt gebruiken?
_________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Di, 23 Nov. 2010, 0:00 Onderwerp: |
|
|
die plek heeft bij mij met een hg tasje prima voldaan met links + rechts een 2 liter vaatje er in. daarbij nog wat startkabels en andere dingetjes er in.
Zonder valbeugels.
_________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
Geplaatst: Zo, 5 Dec. 2010, 16:38 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | die plek heeft bij mij met een hg tasje prima voldaan met links + rechts een 2 liter vaatje er in. daarbij nog wat startkabels en andere dingetjes er in.
Zonder valbeugels. |
Heb jij daar een foto van?
_________________ KPATM |
|
Naar boven |
|
 |
|