Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
edwin
|
Geplaatst: Ma, 15 Nov. 2010, 22:49 Onderwerp: setje einddempers gezocht |
|
|
Ik begrijp dat de kans klein is, maar... heeft er iemand toevallig een set (gebruikte) einddempers voor de adventure 950 in de aanbieding?
De laatste aanbieding op marktplaats was net voor m'n neus weg helaas.
Ik zoek niet de originele (die heb ik al ) maar zoiets als Acrapovic, Leovince, Sebering, etc...
Alvast bedankt voor je reactie.
mvg
Edwin. |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
|
Naar boven |
|
 |
edwin
|
Geplaatst: Di, 16 Nov. 2010, 22:13 Onderwerp: |
|
|
Dank je voor de tip Rob, maar die is wel aan de prijzige kant! (500,- euro!)
Op ebay kom je ze nieuw tegen voor 395,- plus verzend kosten...
Ik was eigenlijk op zoek naar iets goedkopers, of het moet van Akrapovic zijn. Die zullen wel wat duurder zijn...
grtz
Edwin. |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Wo, 17 Nov. 2010, 3:01 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: | http://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/uitlaten/uitlaat-leovince-voor-ktm-990-79823166.html?qq=ktm+adventure&pcpl=&pc_id=&afd= bij deze.... |
mooie dempers voor dat geld zonder pijpje dus enduro style  |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Wo, 17 Nov. 2010, 14:07 Onderwerp: |
|
|
Ik heb net dezelfde maar dan voor de SMT (andere aansluitstuk) en die kwamen op 635 euro. Heb ook alles afgezocht maar de goedkoopste die ik kon vinden toen waren Boss dempers voor 499.
Het zijn ook nieuwe in die advertentie, dus ik vond die prijs nog zo slecht niet. _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Do, 18 Nov. 2010, 9:37 Onderwerp: |
|
|
dirk pauwels schreef: | Ik heb net dezelfde maar dan voor de SMT (andere aansluitstuk) en die kwamen op 635 euro. Heb ook alles afgezocht maar de goedkoopste die ik kon vinden toen waren Boss dempers voor 499.
Het zijn ook nieuwe in die advertentie, dus ik vond die prijs nog zo slecht niet. |
en ik heb die man is aan de lijn gehad voor 400 kan je ze gaan halen dus is helemaal niet zo slecht he _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
|