Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
StevenD

|
Geplaatst: Wo, 13 Okt. 2010, 15:28 Onderwerp: |
|
|
Als het niet te gek is kan het er goed uit worden gehaald door even de spaken te ontspannen en goed op te spannen. Dit is geen beginnersklusje van een uurtje hoor! Dat is geen zwak punt hoor daarna, tenzij er echt spaken goed op hun donder hebben gehad. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Monkey
|
Geplaatst: Do, 14 Okt. 2010, 12:50 Onderwerp: |
|
|
Hi Steven, dank voor je antwoord. Gelukkig is het maar een klein slagje maar het is er wel een. Kan het gekomen zijn tijdens het verwisselen van de band? Dat moet haast wel want daarvoor merkte ik het niet. Weliswaar zat er toen een crossband op maar ik kan me werkelijk niet herinneren dat ik een keer een klap op m'n voorwiel heb gekregen. Verhaal halen begin ik maar niet meer aan, t'is al maanden terug.
gr. Mark |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Do, 14 Okt. 2010, 16:09 Onderwerp: |
|
|
tik zelf al je spaken even na, misschien is er een gewoon heel duidelijk los gelopen?
Als je met banden wisselen een wiel krom weet te drukken dan ben je echt heel erg lomp, dat lijkt me bij een motorzaak niet kunnen, als op een auto/vrachtwagen automaat een motorvelgje word geplaatst kan ik me er wel iets bij voorstellen. maar dan zou je ook gewoon een beschadiging moeten zien. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
dukey

Geregistreerd op: 20-4-2007 Berichten: 212 Woonplaats: nieuw vossemeer
|
Geplaatst: Zo, 17 Okt. 2010, 13:03 Onderwerp: |
|
|
hey ik had hetzelfde met m,n 950 adv en had het ook met mijn 990
ik had alles geprobeerd wat hier ook in dit topic stond
het viel me ook op dat na montage van nieuwe achterband het ook wat meer was .
heb nu een ander merk voorband er op gezet
een michelin annakee 2
en niks geen problemen meer  _________________ 1190 adventure R |
|
Naar boven |
|
 |
|