Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Thorri

Geregistreerd op: 6-8-2010 Berichten: 215 Woonplaats: Gees
|
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2716 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Wo, 6 Okt. 2010, 15:19 Onderwerp: |
|
|
Google maar een op GPR, die maakt ze voor een heel schappelijke prijs.
_________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

Geregistreerd op: 16-5-2006 Berichten: 994 Woonplaats: Nieuwstadt
|
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Do, 7 Okt. 2010, 8:51 Onderwerp: |
|
|
Wat doet dat eigenlijk met het vermogen en het koppel?
En wat maakt het verschil in gewicht t.o.v. origineel en t.o.v. akra's
_________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 756 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Do, 7 Okt. 2010, 10:57 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: | Wat doet dat eigenlijk met het vermogen en het koppel? 2in1 van Neduro
En wat maakt het verschil in gewicht t.o.v. origineel en t.o.v. akra's
tov origineel: al eens zo'n KTM kachelbuis in uw handen gehad?
|
|
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2716 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Do, 7 Okt. 2010, 12:46 Onderwerp: |
|
|
mijn 2in1 met originele bochten heeft me met juiste afstelling wat koppel opgeleverd, en daarmee iets lager verbruik.
Het scheelt een hele hoop gewicht tov origineel en een beetje tov dubbele akra, vrijwel niets maar toch iets tov enkele akra met 2in1 verloopje.
Wat deze set doet voor je vermogen-koppel kromme weet ik niet, maar ik denk eerder beter dan slechter tov. mijn setje.
_________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
Geregistreerd op: 23-3-2009 Berichten: 1157 Woonplaats: Wetteren
|
Geplaatst: Do, 7 Okt. 2010, 17:24 Onderwerp: |
|
|
Ligt het aan mij of loopt die uitlaatbuis daar ideaal voor steenslagschade?
_________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
JarnodeParno

Geregistreerd op: 17-5-2010 Berichten: 97
|
|
Naar boven |
|
 |
BJ
Geregistreerd op: 16-7-2008 Berichten: 419 Woonplaats: Almere
|
Geplaatst: Za, 20 Nov. 2010, 12:54 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Ligt het aan mij of loopt die uitlaatbuis daar ideaal voor steenslagschade? | Daarom heben ze ook een speciale grondplaat... Bij elkaar lijkt het me een prijzig alternatief worden. Maar als bij zovaak. Mooie dingen kosten veel geld.
_________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
tafella

Geregistreerd op: 18-2-2008 Berichten: 656 Woonplaats: Rotterdam
|
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

Geregistreerd op: 19-7-2008 Berichten: 462 Woonplaats: Echt
|
Geplaatst: Ma, 22 Nov. 2010, 10:25 Onderwerp: uitlaatsysteem |
|
|
Daar waar normaal de carterplaat bescherming zou moeten bieden zit nu een uitlaatpijp (zonder bescherming).
Ziet er mooi uit maar volgens mij niets voor off-road....
_________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Di, 23 Nov. 2010, 4:15 Onderwerp: Re: uitlaatsysteem |
|
|
rene+adventure schreef: | Daar waar normaal de carterplaat bescherming zou moeten bieden zit nu een uitlaatpijp (zonder bescherming).
Ziet er mooi uit maar volgens mij niets voor off-road.... |
lijkt me ook lekker warm aan je voeten zeker als je eens zonder laarsjes gaat toeren
|
|
Naar boven |
|
 |
vsrrh
Geregistreerd op: 6-1-2008 Berichten: 34
|
Geplaatst: Za, 22 Jan. 2011, 12:28 Onderwerp: gpr 2 in 1 |
|
|
Ik heb er net een gemonteerd op m'n 950S.
Een gpr via e-bay engeland. Is 200,- goedkoper dan in nederland bestellen en binnen 5 dagen binnen.
Mooi ding, klinkt goed en prima service vanuit engeland in geval van vragen.
De grondplaat (skidplate of hoe heet dat ding) hoef je maar een klein stukje aan te passen (klein gedeelte van het plastic afzagen) en hij past er gewoon op. Een nieuwe (dure) grondplaat heb je dus niet nodig.
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
165.66 KB |
Weergegeven: |
376 keer |

|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
196.9 KB |
Weergegeven: |
614 keer |

|
|
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6789 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Za, 22 Jan. 2011, 13:55 Onderwerp: |
|
|
mooi man,
is het 2 in 1?
correctie: Ah ik sorry over het hoofd gezien: het is een 2-in-1;
kan je misschien een plaatje maken van hoe de andere pijp loopt?
Is alles nieuw, of gebruik je nog stukken van het originele materiaal?
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
vsrrh
Geregistreerd op: 6-1-2008 Berichten: 34
|
Geplaatst: Za, 22 Jan. 2011, 22:21 Onderwerp: |
|
|
het geheel is nieuw. Dus van voor tot achter en vanuit beide cilinders.
Het enige dat je van het oude systeem moet gebruiken is een montagebeugeltje wat normaal op het tusenstuk zit (tussen de voorpijpen en de dempers) wat je nu op de beugel bij de passagiersvoetsteun moet gebruiken (zie foto).
De pijp van de achterste cilinder loopt gelijk naar onder, door de achterbrug.
(nb: m'n katoom gebruik ik dagelijks, ook in de winter, vandaar het "mooie" gepoetste uiterlijk van de fiets......)
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
202.41 KB |
Weergegeven: |
340 keer |

|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
208.88 KB |
Weergegeven: |
1648 keer |

|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
211.11 KB |
Weergegeven: |
314 keer |

|
|
|
Naar boven |
|
 |
|