Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
offroadfocus
|
Geplaatst: Do, 8 Jul. 2010, 21:42 Onderwerp: |
|
|
Had ik dat geweten, ik heb inderdaad alle overtollige pijperij er af gesloopt. de canister met slangetjes had KTM er zelf al afgehaald, ik heb namelijk een ex demofiets uit 2006 met 1750 km overgenomen . De cilinderdekseltjes heb ik zelf gemaakt uit 4 mm alu.
Inmiddels het testritje gemaakt, en hij rijd nu monsterlijk. Directe respons onderin, heerlijk voor offroadwerk, eenvoudig de achterkant te sturen met een klein beetje gas.
Groeten
Marcel _________________ Doe nu wat je WILT doen, zodat je later kan doen wat je MOET doen |
|
Naar boven |
|
 |
Prutzer

|
Geplaatst: Zo, 12 Sep. 2010, 21:33 Onderwerp: 950ADV op 1 poot.... |
|
|
Na lange tijd in het buitenland geweest te zijn nu weer lekker in NL, dus ik denk zaterdag het is mooi weer laat is ff een rondje gaan touren op die fantastische machine van me......
Het beest stond een half jaar stil met geconserveerde benzine, dus accu erin, starten en lopen op de choke.
Alleen met choke dicht loopt ie op alleen de voorste cilinder, bij veel gas pakt de achterste cilinder op maar na gas los een hoop grote knallen uit de uitlaat en weer op 1 pit lopen......
Bougies vervangen, maakt weinig uit, morgen maar is de carburateurs eraf en schoonmaken denk ik....
Wat denken jullie???
Grt Eelco _________________ 2003 950S
Driver: Eelco |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Ma, 13 Sep. 2010, 13:10 Onderwerp: |
|
|
Eens carb cleaner proberen, bv van kent of Wyns of zo, tank leeg en verse benzine, paar liter en dan busje cleaner erin, goed geconcentreerd. Lost de blokkage mss wel op, indien niet kan het ook geen kwaad. Wel effe op letten als je nog een katalysator hebt dat de cleaner niet schadelijk is voor je kat _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
Prutzer

|
Geplaatst: Ma, 13 Sep. 2010, 15:50 Onderwerp: |
|
|
Vandaag carbs eraf gehaald en het machien meteen een beurt gegeven.
Van de achterste carb zat de stationairsproeier verstopt, carb helemaal schoongemaakt, alles eruit geschroefd en doorgeblazen.
Na montage starten en lopen! Dikke prima nu nog ff afbouwen en synchroon stellen. _________________ 2003 950S
Driver: Eelco |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|