lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Stoken in BMW gezin
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thorri

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 8:52    Onderwerp: Stoken in BMW gezin Reageer met quote

Leuk verhaal over GS vs KTM.

Mijn Fysio reed een bandit en was op zoek naar een andere motor. Haar man rijd de nieuwe gs adventure met alle toeters en bellen. Zij vind het een log lelijk ding. Haar man had dus bedacht dat ze een F800GS maar moest gaan rijden.
Omdat ik haar laatste patient van de de dag ben, had ik voor gesteld dat ze een keer op mijn KTM 990 adv mocht rijden.
Dus een week later had ze haar motorkleding mee. Zij racen door het stille drenthse dorp. Niets mooier dan gillende akra's.
Ze was meteen verkocht.
weer een week later vertelde ze me dat ze ruzie had met haar man. "ER KOMT HIER GEEN KTM IN" had hij gezegd.
Het word mijn motor dus ik bepaal waar ik op rij. Dus ze heeft nu een witte KTM 990 adv. 2thumbsup
En wat is nou het mooiste, ik zie haar man nu regelmatig op de KTM hier over de zandpaden racen laugh .
Zo blijkt maar weer de KTM is veel meer fun dan de BMW.

Master of Disaster

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 9:20    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben ook de enige KTMmer in een BMW-familie.
Oom1: BMW GS
Oom2: BMW GS en HP2
Oom3: BMW GS
Neef: BMW GS
Vader: BMW RT en R
Broer: BMW f800ST

Is wel lachen altijd, afgeven op elkaars rijwielen smiley
Morgen met zen allen een toertocht doen, we zullen eens zien wie er meekan devil

Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 9:32    Onderwerp: Reageer met quote

Wel eenmooi verhaal!

gewoon je KTM effe uitlenen...

al is het maar onder de smoes dat je en B*W een keer wil proberen.

Blackbert

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 10:35    Onderwerp: Reageer met quote

grin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Bčr Motard

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 10:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er bijna zeker van dat die man binnen dit en een jaar zelf een KTM in de garage heeft staan !!!!
Geweldig !!!!! thumbsup thumbsup thumbsup

PHS

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Aug. 2010, 17:03    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi verhaal.

Hou ons wel op de hoogte, ja?

Nocer

BerichtGeplaatst: Zo, 22 Aug. 2010, 15:22    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben nu (as we type) in Noorwegen. De KTM trekt HEEL veel aandacht (positief). Gisteren in Bergen... ik zet de Adv even stil.... wou een foto maken van een kathedraal. Komt er een gozer met een BMW jas en een BMW petje (wat is dat toch dat ze zelfs met een city trip in BMW gear moeten rond lopen) en die gaat toch een partij staan kwijlen op mijn KTM. Toch maar even een foto gemaakt wink

Maar leuk verhaal! Stiekem willen ze allemaal een KTM. wink Maar BMW is de o zo veilige keuze he. nice

KTM Adventure 990 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
PHS

BerichtGeplaatst: Zo, 22 Aug. 2010, 17:19    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien posten op het GS forum met een snedig commentaar ? grin2
Vonkenboer

BerichtGeplaatst: Zo, 22 Aug. 2010, 20:10    Onderwerp: Reageer met quote

Nocer schreef:
Ik ben nu (as we type) in Noorwegen. De KTM trekt HEEL veel aandacht (positief). Gisteren in Bergen... ik zet de Adv even stil.... wou een foto maken van een kathedraal. Komt er een gozer met een BMW jas en een BMW petje (wat is dat toch dat ze zelfs met een city trip in BMW gear moeten rond lopen) en die gaat toch een partij staan kwijlen op mijn KTM. Toch maar even een foto gemaakt wink

Maar leuk verhaal! Stiekem willen ze allemaal een KTM. wink Maar BMW is de o zo veilige keuze he. nice

laugh
Ik heb wel meegemaakt afgelopen vakantie in de franse alpen dat er een nederlandse GS rijder toen hij bij een restaurantje weg wou rijden.
Dat hij ook zeker een minuut samen met z'n vrouw naar mijn motor zaten te staren.
Maar een foto met persoon in BMW kleding tegen zo'n verhaal kan ik niet tegen op laugh
Maar goed laat ze maar lekker B*W rijden.
Dan blijven onze motoren tenminste een beetje exclusief.

Ben vandaag in de eifel geweest en ben wel getelt: 1 SMT,5 SM(R) en een 990 ADV tegen gekomen.
En de hoeveelheid B*W eenheids worst tja te veel om op te noemen

dirk pauwels

BerichtGeplaatst: Ma, 23 Aug. 2010, 12:41    Onderwerp: Re: Stoken in BMW gezin Reageer met quote

Thorri schreef:
Leuk verhaal over GS vs KTM.

Mijn Fysio reed een bandit en was op zoek naar een andere motor. Haar man rijd de nieuwe gs adventure met alle toeters en bellen. Zij vind het een log lelijk ding. Haar man had dus bedacht dat ze een F800GS maar moest gaan rijden.
Omdat ik haar laatste patient van de de dag ben, had ik voor gesteld dat ze een keer op mijn KTM 990 adv mocht rijden.
Dus een week later had ze haar motorkleding mee. Zij racen door het stille drenthse dorp. Niets mooier dan gillende akra's.
Ze was meteen verkocht.
weer een week later vertelde ze me dat ze ruzie had met haar man. "ER KOMT HIER GEEN KTM IN" had hij gezegd.
Het word mijn motor dus ik bepaal waar ik op rij. Dus ze heeft nu een witte KTM 990 adv. 2thumbsup
En wat is nou het mooiste, ik zie haar man nu regelmatig op de KTM hier over de zandpaden racen laugh .
Zo blijkt maar weer de KTM is veel meer fun dan de BMW.

Zegt meer over wie daar thuis de broek draagt...diene vent heeft niets te zeggen dus....
Is bij ons thuis wel anders: Als ik zeg dat ik den afwas (de vaat voor de nederlanders) doe, dan doe ik toch wel den afwas zeker...wasdanou grin2

lchaacht

BerichtGeplaatst: Ma, 23 Aug. 2010, 18:33    Onderwerp: Reageer met quote

Hier ook! Ik heb altijd het laatste woord thuis.

Meestal is dat wel "ja schat", maar toch.... rolleyes2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
rene+adventure

BerichtGeplaatst: Ma, 23 Aug. 2010, 21:55    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er ook altijd last van dat ik zo veel te vertellen heb thuis.
Laatst waren mijn vrienden op bezoek en toen viel ik nog over de ketting van de vrouw toen ik de keuken inliep.
Ik hoorde mijn vrienden nog zeggen: typisch geval van een KTM rijder. Iemand die duidelijk de baas in huis is Smile

(..... snel uitloggen want ik geloof dat mijn vrouw binnenkomt cry2 )

Nocer

BerichtGeplaatst: Za, 28 Aug. 2010, 2:21    Onderwerp: Reageer met quote

Apart... dat ik heel veel BMW gasten zie en spreek.. maar ze hier allemaal in een camper met de vrouw rondreizen. Maar wel compleet in BMW fanboy gear gekleed. wink

KTM Adventure 990 2009
Naar boven
dirk pauwels

BerichtGeplaatst: Ma, 30 Aug. 2010, 12:31    Onderwerp: Reageer met quote

Nocer schreef:
Apart... dat ik heel veel BMW gasten zie en spreek.. maar ze hier allemaal in een camper met de vrouw rondreizen. Maar wel compleet in BMW fanboy gear gekleed. wink

Gij hebt duidelijk nog geen vrouw....wacht maar, uwen tijd komt ook nog... grin2

Thorri

BerichtGeplaatst: Di, 31 Aug. 2010, 11:19    Onderwerp: Reageer met quote

Vanochtent me weer laten mishandelen door de mijn Fysio.
Ze is nog steeds blij met haar KTM. Haar man is wel wat ontdooit naar de KTM en heeft toegegeven dat de hij veel meer FUN is. Maar voor travelen vind hij de bmw beter.

Maar ik heb nu nog een mooier verhaal van mijn neefje. Hij is echt zoeentje van die foto met bmw kleding petjes, onderbroeken en ga maar door.
zijn redenatie. De nieuwe GS is een weg georiënteerd motor waar mee je kan offroaden. De KTM ADV is een cross motor die een beetje aangepast is voor de weg.
En daarom is de bmw de beter motor voor zowel on als offroad.
Mijn reactie "Een weg motor is beter in offroad dan een motor die volgens jou voor offroad gebouwt is rolleyes5 . Ik snap hem even niet".
En toen had hij het over het verbruik. De bmw is veel zuiniger dan de KTM.
Mijn antwoord "De bmw is niet zuiniger. De bmw is gewoon saai en nodigt je niet uit om fun te hebben. De KTM daarin tegen, die kietelt je, die haalt dat jongetje in je boven die hard wil die plat door de bocht wil die FUN wilt hebben. En een FUN rijstijl rijd nou eenmaal wat minder zuinig dan een saaie".
Toen ik de vergelijking maakte. Bmw rijden is net als sex met 4 condooms over elkaar. je doet het wel maar je voelt niets. Liep hij boos weg huh2 . begrijper niet van.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: