Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Do, 12 Aug. 2010, 22:31 Onderwerp: gezocht : enkele dingetjes voor een 950 Adventure |
|
|
- zo'n matzwart plastieken schild dat op de rechterflank van een tank bevestigd wordt. 't mijne geraakt nogal versleten.
- een recht remhendel (is dat trouwens identiek aan een koppelingshendel want dat heb ik hier nog liggen)
- bevestigingsbeugel voor rechterpassagiervoetsteun (voetsteun is ok, maar dat alu ding waarop 'm zit is niet echt toonbaar meer)
- recht rempedaal (niet het steuntje, maar de hele arm die vanaf het pompje naar voren komt)
is een kort lijstje, dat "valt" nog mee  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
african

Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
Geplaatst: Vr, 13 Aug. 2010, 7:45 Onderwerp: Re: gezocht : enkele dingetjes voor een 950 Adventure |
|
|
Motorcycle Boy schreef: | -...., dat "valt" nog mee  |
De 'normale' procedure is eerst stoppen, daarna afstappen...
Volgorde en timing: redelijk belangrijk.
Heb nog een rempedaleke, redelijk recht...  _________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Vr, 13 Aug. 2010, 10:23 Onderwerp: Re: gezocht : enkele dingetjes voor een 950 Adventure |
|
|
Motorcycle Boy schreef: |
- een recht remhendel (is dat trouwens identiek aan een koppelingshendel want dat heb ik hier nog liggen)
|
nee, die zijn niet hetzelfde  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
|