Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rups
|
Geplaatst: Do, 8 Jul. 2010, 5:47 Onderwerp: |
|
|
Valt de motor stil terwijl je echt rijdt.of slaat ie af terwijl hij stationair loopt?
Rob |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Do, 8 Jul. 2010, 20:32 Onderwerp: |
|
|
Daarstraks telefoontje gekregen...Muug finaal stilgevallen.
Na een dag lesgeven (gewoon rijden dus) in het naar huis komen beginnen stotteren en uiteindelijk stilgevallen. Deze keer wil hij echter niet meer starten. Terug redelijk kort na een tankbeurt.
Boeltje opgeladen en naar een lokale (niet-KTM) dealer gebracht. Daar staat hij nu tussen 3 andere Adventures, allemaal van forumleden . _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Do, 8 Jul. 2010, 21:38 Onderwerp: |
|
|
mja, het moest er een keer van komen zeker. 40.000km zonder in panne te vallen is toch niet slecht moet ik zeggen. Eén keer een waterpomprevisie laten doen onder garantie. Meer niet. Er zijn er die daarvoor zouden willen tekenen.
Ik ga er niet van uit dat die volgende woensdag OK is. Nu, donderdag kan ik met mijn leswagen naar 't werk rijden. vrijdag en zaterdag heb ik geen les. Maar wel zondag en maandag natuurlijk.... _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Vr, 9 Jul. 2010, 12:53 Onderwerp: |
|
|
je brandstof pomp zal wel stuk zijn, of zodanig verstopt dat ie ook stil slaat. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Vr, 9 Jul. 2010, 20:05 Onderwerp: |
|
|
verstopt door wat? Er zit wel een benzinefilter tussen de pomp en de tank, en die is brandschoon. En kapot lijkt me ook onredelijk, aangezien de contactpunten er brandschoon uitzien én omdat hij maar één keer per tankbeurt stilviel.
We zien wel. _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Vr, 9 Jul. 2010, 20:23 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: | Daarstraks telefoontje gekregen...Muug finaal stilgevallen.
Na een dag lesgeven (gewoon rijden dus) in het naar huis komen beginnen stotteren en uiteindelijk stilgevallen. Deze keer wil hij echter niet meer starten. Terug redelijk kort na een tankbeurt.
Boeltje opgeladen en naar een lokale (niet-KTM) dealer gebracht. Daar staat hij nu tussen 3 andere Adventures, allemaal van forumleden . |
Dan denk ik dat de mijne er ook bij staat (kleppen stellen).
Is het bij S en D van MT ? _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Vr, 9 Jul. 2010, 20:53 Onderwerp: |
|
|
ja hoor
de mijne staat daar
de uwe staat daar
die van pepijn staat daar
die van vrom stond daar
die van raketman stond daar
de greyhound van sus stond daar
waarlijk indrukwekkend palmares van die mannen ! _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Vr, 9 Jul. 2010, 21:11 Onderwerp: |
|
|
Allez, morgen ne keer zien om hier en daar wa stukken af te vijzen, beke in reserve leggen . _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
Geplaatst: Za, 10 Jul. 2010, 0:23 Onderwerp: |
|
|
Ah, ik vond vorige week al dat er veel stonden, nu dus nog meer
Ergens volgende week zal de mijne er wel terug staan... _________________ Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.
www.VROM-rijopleidingen.be |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Za, 10 Jul. 2010, 0:26 Onderwerp: |
|
|
Als die mannen binnen een paar jaar geen KTM-dealer zijn weet ik het ook niet meer zunne, ze genieten zo te zien meer vertrouwen dan de rest tesamen . _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Za, 10 Jul. 2010, 8:58 Onderwerp: |
|
|
ben wel benieuwd wat het probleem nu gaat zijn... Ik schat toch idd gewoon de benzinepomp. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Za, 10 Jul. 2010, 19:57 Onderwerp: |
|
|
't kan zijn eh. Dat ze dus gewoon de aanvoer van benzine naar de carbs niet meer kan volgen, dat bedoel je toch eh? Wat zou dan de oplossing zijn? Jouw optische systeem? Of een nieuwe pomp? _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 12 Jul. 2010, 23:59 Onderwerp: |
|
|
iig gewoon eerst eens die pomp gewoon testen.
Slang naar de carb er af, potje er onder en contact aan...
Als ie stuk is.. nieuwe pomp of revisie met mijn setje.. om het even wat jij leuk vind. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Ma, 19 Jul. 2010, 22:26 Onderwerp: |
|
|
kleine update : benzinepomp verwijderd. Hoofdkraan aangesloten op carbs. Resultaat : aktieradius van ongeveer 120 km  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
|