lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

originele velgen zijn aan vervanging toe

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Aleph

BerichtGeplaatst: Vr, 9 Jul. 2010, 16:53    Onderwerp: originele velgen zijn aan vervanging toe Reageer met quote

wel,

ik ben geen crosser, geen hardcore endurist maar gewoon ene die graag af en toe veldwegen volgt/afraast. En mijn velgen zijn dus ook niet meer rond. Er valt mee te rijden, maar je voelt de trillingen heel erg duidelijk in het stuur, zeker zo tussen 50 en 70 per uur.

Tijd voor andere velgen dus.

Volgens de info op de site (citaat dr bean: 1.85 is een compromisse waarbij bijv de originele scorpion band precies mooi rond staat, eigenlijk beter dan bij de originele 2.5 velg, en tegelijkertijd staat die voor de meeste offroadbanden ook goed. einde citaat) ben ik blijkbaar het beste af met 1.85 voor en 2.5 achter? Er bestaat 1.60 ook, maar van de 20.000 km die ik per jaar doe, rij ik er hoogstens 500 met crossbanden (D908 en scorpion pro) . De rest is met de standaard scorpions. Ik zal mijn huidige wielen na 't motorseizoen (lees: als ik geen verplichtingen meer heb) laten ombouwen (dus met behoud van originele schijven en naven).

Graag een bevestiging van de maten, zodat ik links of rechts een paar velgen kan bestellen.
greetz,
Paul

StevenD

BerichtGeplaatst: Vr, 9 Jul. 2010, 17:17    Onderwerp: Reageer met quote

met jouw gebruik zal ik lekker voor die 1.85 steken maar achter breder dan die 2.5 blijven. 4.25 is erg breed maar zeker geen 2.5
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Aleph

BerichtGeplaatst: Vr, 9 Jul. 2010, 20:14    Onderwerp: Reageer met quote

ho, ik zie dat demito een topic gepost heeft waarin ie het heeft over 2.15 vooraan en 4.25 achteraan ! (http://www.touratech.com/shops/019/product_info.php?products_id=5714)

Dan zal dat wellicht de beste keuze zijn.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: