Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Di, 22 Jun. 2010, 20:46 Onderwerp: risers... |
|
|
Ok, nu mijn zadel 2 cm hoger staat wordt het tijd om dat stuur wat de hoogte in te jagen. Wat ik zoek is een set risers voor weinig waarvoor de kabelboom lang genoeg is (had al een een kabelbreuk, en da's geen pretje).
Wat ik al zag waren de "rox risers" en die massieve uit canada die enkelen hier hebben. Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de rox omdat die wat goedkoper zijn.
Graag gebruikerservaringen van beide modellen, goede en slechte, of voorstellen voor nog een ander model.
THNX! _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Di, 22 Jun. 2010, 21:40 Onderwerp: |
|
|
ik heb die van rox van de allroadschop.nl
zeer tevreden van 4,5 cm hoger gaat zeer goed |
|
Naar boven |
|
 |
shulty
Geregistreerd op: 11-2-2010 Berichten: 161 Woonplaats: Wuustwezel (Antwerpen)
|
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Vr, 25 Jun. 2010, 11:48 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: | ik heb die van rox van de allroadschop.nl
zeer tevreden van 4,5 cm hoger gaat zeer goed |
Ook met hard in/uit veren? De kabelboom heeft plenty rek over bij de standaard opstelling maar ik vraag mij somsaf of de boel niet strak getrokken wordt als je bij een jump de voorvork maximaal laat uitrekken als het voorwiel los is van de grond. _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 757 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Vr, 25 Jun. 2010, 12:51 Onderwerp: |
|
|
Nee, is geen probleem. Alleen de gaskabels moet je aanpakken:
- gashandvat 180° draaien, zodat die bocht waar ze doorlopen onder het stuur zit ipv erboven.
of
- de kabels langs de rechterkant van het balhoofd naar de airbox laten lopen ipv langs links. |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Za, 26 Jun. 2010, 0:09 Onderwerp: |
|
|
Blackbert schreef: | Nee, is geen probleem. Alleen de gaskabels moet je aanpakken:
- gashandvat 180° draaien, zodat die bocht waar ze doorlopen onder het stuur zit ipv erboven.
of
- de kabels langs de rechterkant van het balhoofd naar de airbox laten lopen ipv langs links. |
zelfs die gaskabbel heb ik met mijn wel een 990 geen probleem mee alles kan zonder 1 aanpassing |
|
Naar boven |
|
 |
shulty
Geregistreerd op: 11-2-2010 Berichten: 161 Woonplaats: Wuustwezel (Antwerpen)
|
Geplaatst: Za, 26 Jun. 2010, 1:48 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: | Blackbert schreef: | Nee, is geen probleem. Alleen de gaskabels moet je aanpakken:
of
zelfs die gaskabbel heb ik met mijn wel een 990 geen probleem mee alles kan zonder 1 aanpassing |  |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Zo, 27 Jun. 2010, 10:31 Onderwerp: |
|
|
Blackbert schreef: | Nee, is geen probleem. Alleen de gaskabels moet je aanpakken:
of
Alle 2 getest... Eerst bijna 2j met omgekeerd gashandvat
nu al paar maand met kabels langs rechts van balhoofd. Laatste is beter  _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Ma, 5 Jul. 2010, 20:00 Onderwerp: |
|
|
Ze staan erop, maar nieuw vraagje: Onderaan de behuizing van de gaskabels zit een gat. Wat is hier de functie van? Als het een afwateringsgat is maak je daar door de behuizing om te draaien wel een "inwateringsgat" van. Kan dit kwaad? _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Ma, 5 Jul. 2010, 21:28 Onderwerp: |
|
|
beetje sileconen in spuiten en met een likje vet afdichten ..... zou ik doen. of investeren in een langere gaskabelen en een zaterdag ochtend  _________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Di, 6 Jul. 2010, 12:25 Onderwerp: |
|
|
gaatje er bij boren, spoelt ie ook mooi schoon  _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
harie
|
Geplaatst: Do, 15 Jul. 2010, 20:00 Onderwerp: |
|
|
Ik heb die van rallyconnex en ben er tevreden mee, mooi gemaakt en makkelijk te monteren. Kabels geen probleem, heb alleen het gashandvat naar beneden gedraaid. De remleiding naar voor heb ik al een keer eerder gedraaid bij het potje aan stuur, derze stond naar boven en nu naar beneden waardoor je iets meer lengte krijgt. Ben zelf bijna 1.90 mtr en staan bij offroad is nu prettiger. |
|
Naar boven |
|
 |
|