Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bazz
|
Geplaatst: Zo, 13 Jun. 2010, 19:53 Onderwerp: to buy or not to buy |
|
|
Hallo allemaal,
ik ben een nieuw lid en heb nog niet eens een ktm.
Momenteel rijd ik op een suzuki bandit maar met het oog op reisplannen is deze toch minder geschikt.
Dus na eindeloos forums afdweilen kan ik niet anders als vaststellen dat ik een ktm wil. 'tIs precies meer een gevoelskwestie als een pure logische keuze. Maar is dat niet bij veel van jullie het geval
Voor een nieuwe ontbreekt me het geld wat dus 2dehands zoeken..wat ik ook al gedaan heb ondertussen.
Voor ik me in dit oranje avontuur smijt hed ik graag jullie mening gewild over de volgende:
een ktm 950 adventure waarvan de koppelingspomp al vervangen is door een hosi pomp. Er zitten 2 45 liter touratech koffers bij. een tanktast, touratech carterbescherming, verstralers, gelzadel, 2 leovinco pijpen met db dempers en een nieuwe achterband.
En voor al dit moois wordt er 7500€ gevraagd.
Is dit een mooi aanbod of kan ik beter wat verder zoeken.
Alvast bedankt voor alle commentaar!
grt
bazz |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Zo, 13 Jun. 2010, 20:05 Onderwerp: |
|
|
Misschien toch even vragen naar de kilometerstand, het bouwjaar en even nakijken of alle onderhoud gedaan geweest is.
Op het eerste zicht lijkt het me geen slechte deal... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
PHS
|
Geplaatst: Zo, 13 Jun. 2010, 20:43 Onderwerp: |
|
|
Klinkt niet slecht.
Zelf heb ik een 2005 met Akrpovic en van die alu koffers met hier en daar nog wat bescherming.
Met 42k kilometers, grote beurt en ketting ook zo'n 7200 Euri's.
Met wat handjeklap moet je nog wat kunne doen.
Historie is belangrijk, want KTM rijders kunnen nogaleens wat euh lomp / enthousiast / sportief rijden.  |
|
Naar boven |
|
 |
bazz
|
Geplaatst: Zo, 13 Jun. 2010, 21:19 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de snelle reacties!
oops de kilometerstand vergeten vermelden.
slechts 17500 km..net ingereden lijkt me
bouwjaar is 06 - 2005
Hij moet nu een groot onderhoud hebben (kleppen enzo dacht ik) maar dat is me ook gezegd.
grt.
bazz |
|
Naar boven |
|
 |
bazz
|
Geplaatst: Di, 15 Jun. 2010, 16:00 Onderwerp: |
|
|
En net aan de hand van het framenr nog eens de hsitoriek laten nakijken.
Reeds 3 maal onderhoud gehad en geen openstaande terugroepacties meer.
Nu heb ik echt wel geen excuss meer om nog langer te twijfelen zeker
grt
bazz |
|
Naar boven |
|
 |
Guus

|
Geplaatst: Di, 15 Jun. 2010, 19:02 Onderwerp: |
|
|
Lijkt mij een mooie deal! _________________ Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak! |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Zo, 20 Jun. 2010, 0:11 Onderwerp: |
|
|
Hey Bazzz, ik denk dat jij die vriendelijke jongeman uit Gent was die komen kijken is naar mijn KTM (die hier boven beschreven wordt).
Heb je daarnet een mail gestuurd met mijn .... nog al verrassende beslissing om de KTM niet te verkopen .
Ik vrees dat ik het me te hard ga beklagen dat ik em verkoop. Zo'n KTM is echt wel beestig leuk rijden en tja, mijn hart begon al te bloeden als ik er nog maar aan dacht dat ie straks niet meer in de garage zou staan .
Langs deze weg nog veel succes gewenst met de zoektocht naar een adventure, regelmatig eens komen kijken op de markplaats hier . _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Zo, 20 Jun. 2010, 8:33 Onderwerp: |
|
|
een KTM kruipt in je hart  _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
bazz
|
Geplaatst: Zo, 20 Jun. 2010, 14:32 Onderwerp: |
|
|
hey TRX,
inderdaad!
net je mail gelezen met gemengde gevoelens.
Blij dat de KTM zo gewaardeerd wordt, minder blij dat ik hem nu niet heb
Maar ik vind wel een andere. Zoals je weet ben ik niet zo gehaast.
Amuseer je er nog mee iig!
grt |
|
Naar boven |
|
 |
Harry

|
Geplaatst: Zo, 20 Jun. 2010, 15:09 Onderwerp: |
|
|
Concentreer je niet alleen op de Nederlandse of Belgische markt. In Groot Brittanie en al helemaal in Duitsland is veel te halen op LC8-gebied. Komt nog bij dat in Duitsland het geven van foute informatie bij een advertentie een misdrijf is en de Duitsers over het algemeen erg grondig te werk gaan bij het onderhoud. Zeker de moeite waard om eens in de gaten te houden zijn www.mobile.de en www.motoscout24.de
Veel succes met je zoektocht en laat het hier eens weten als je iets gevonden hebt! _________________ 950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000. |
|
Naar boven |
|
 |
|