Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
RobertAmsterdam

|
Geplaatst: Wo, 16 Jun. 2010, 10:35 Onderwerp: Advies 990 |
|
|
Dag,
Ik ben redelijk nieuw hier op het forum en geniet van alle mooie reisverhalen en waardevolle ervaringen.
Ik ben om, ik wil ook een 950 of 990.
Nu heb ik deze gevonden:
http://link.marktplaats.nl/351890904
Alle opties wel aan de hoge prijs en uit het buitenland. Ben heel benieuwd naar jullie mening hierover. Het is namelijk een enorme uitgave en ik kan alle hulp gebruiken.
Groet,
Robert _________________ Op zoek naar een 950/990 adv/smt
riding: Yamaha TW  |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Wo, 16 Jun. 2010, 11:16 Onderwerp: |
|
|
Ik vind hem persoonlijk wat aan de dure kant. Ook zou ik voor harde koffers gaan (alu of de gobi's) en niet voor de bagagetassen. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
gijssie2

|
Geplaatst: Wo, 16 Jun. 2010, 13:03 Onderwerp: |
|
|
Ik sluit me aan bij Master of Disaster,idd aan de dure kant,en koffers heb je naar mijn mening ook meer aan,die blijven waarschijnlijk langer heel en er kan een hoop in........Fiets ziet er mooi uit en leuke opties,maar als je een kale Adv, koopt en je loopt internet ff af kun je voor relatief leuke prijzen ook allerlei accesoires kopen...... |
|
Naar boven |
|
 |
RobertAmsterdam

|
Geplaatst: Wo, 16 Jun. 2010, 13:05 Onderwerp: te duur |
|
|
Bedankt voor de antwoorden
hmmm wat is een prijs die daar beter bij past denken jullie? een 990 uit 2007 dan
(een 950 uit 2005 met abs is ook goed trouwens:) ) _________________ Op zoek naar een 950/990 adv/smt
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Wo, 16 Jun. 2010, 18:08 Onderwerp: |
|
|
950 met abs bestaat niet .. als ik me niet vergis _________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Wo, 16 Jun. 2010, 18:18 Onderwerp: |
|
|
koen warnar schreef: | 950 met abs bestaat niet .. als ik me niet vergis |
Ik denk het ook niet.
Wat de juiste prijs betreft: vergelijk eens met andere adventure-aanbiedingen. Ik denk dat rond de 8000 euro ongeveer een goed mikpunt kan zijn. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Do, 17 Jun. 2010, 0:35 Onderwerp: |
|
|
volgens mij heeft die dealer uit volendam al eens de revu gepasseert hier
en volgens mij was er toen geknoeit met de kms
ging toen over een 950sm dit is volgens mij een engelse motor aan zijn kenteken te zien als ik jouw was keek ik zelf eens rond in het buitenland en voer je hem zelf in |
|
Naar boven |
|
 |
RobertAmsterdam

|
Geplaatst: Do, 17 Jun. 2010, 7:52 Onderwerp: |
|
|
ja daar heb ik ook aan zitten denken, het is alleen zo'n "gedoe". Trailer huren, naar Engeland rijden. Overschrijven. Naar RDW (evt moeten er nog aanpassingen gedaan worden of niet?) naar douane....
Als nog iemand in Engeland een KTM wilt halen zou het wel leuk zijn dat samen te doen.
Ik Heb er wel 1 op het oog in Engeland.
deze is ook wel aardig: http://link.marktplaats.nl/328804590
en deze is prachtig: http://link.marktplaats.nl/351570006 maar geen abs volgens mij wel van een lid hier! check die sticker www.lc8.nl _________________ Op zoek naar een 950/990 adv/smt
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Do, 17 Jun. 2010, 8:34 Onderwerp: |
|
|
Ik zou proberen particulier te kopen. Ik denk dat je daar betere zaakjes mee kan doen dan van een dealer, en aangezien slechts enkele maanden garantie wordt gegeven heb je er niet echt voordeel bij om bij een dealer te kopen. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Do, 17 Jun. 2010, 17:54 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Ik zou proberen particulier te kopen. Ik denk dat je daar betere zaakjes mee kan doen dan van een dealer, en aangezien slechts enkele maanden garantie wordt gegeven heb je er niet echt voordeel bij om bij een dealer te kopen. |
Is het niet wettelijk verplicht om 1 jaar garantie te geven? Ik zou nooit bij een delaer kopen die op zijn producten geen garantie geeft, heeft er dan blijkbaar niet veel vertrouwen in.... _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
RobertAmsterdam

|
Geplaatst: Do, 17 Jun. 2010, 18:32 Onderwerp: |
|
|
ja daar zit ik ook een beetje mee maar bij een particulier krijg je ook geen garantie daarintegen _________________ Op zoek naar een 950/990 adv/smt
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Do, 17 Jun. 2010, 23:02 Onderwerp: |
|
|
dirk pauwels schreef: | Master of Disaster schreef: | Ik zou proberen particulier te kopen. Ik denk dat je daar betere zaakjes mee kan doen dan van een dealer, en aangezien slechts enkele maanden garantie wordt gegeven heb je er niet echt voordeel bij om bij een dealer te kopen. |
Is het niet wettelijk verplicht om 1 jaar garantie te geven? Ik zou nooit bij een delaer kopen die op zijn producten geen garantie geeft, heeft er dan blijkbaar niet veel vertrouwen in.... |
Ik dacht dat ook, maar ik zie bij die advertentie 3 maand staan... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
shulty
Geregistreerd op: 11-2-2010 Berichten: 161 Woonplaats: Wuustwezel (Antwerpen)
|
Geplaatst: Vr, 18 Jun. 2010, 1:25 Onderwerp: |
|
|
In België wettelijk verplicht 1 jaar op motorvoertuigen, in Nederland dacht ik niet... |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Vr, 18 Jun. 2010, 3:11 Onderwerp: |
|
|
kijk eens in belgie of duitsland zou ik zeggen  |
|
Naar boven |
|
 |
RobertAmsterdam

|
Geplaatst: Vr, 18 Jun. 2010, 6:38 Onderwerp: |
|
|
ebay? of zijn er betere sites voor motoren?
ik zat al in engeland te kijken en heb inderdaad iets prachtigs gevonden _________________ Op zoek naar een 950/990 adv/smt
|
Naar boven |
|
 |
|