Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
PHS
|
Geplaatst: Zo, 13 Jun. 2010, 16:26 Onderwerp: is dit het KTM gevoel? |
|
|
Heren, ik ben geen motorgod of zo.
Verre van dat. Bezadigd eerder dan agressief.
Heb de KTM nu een maand of 2.
Maar als ik dan m'n Adventure op de dijk wat de sporen geef, gaat elke Jap eraan (rechte stukken vind ik niet boeiend....kan ik ze later wèèr inhalen ).
Ze doen echt hun best, maar met kinderlijk gemak steek ik ze voorbij in de bocht en ditto bij uit accelereren. En als het wegdek wat slechter is, wordt het alleen maar pijnlijker (voor hun).
Nooit gedacht dat ik dat kon en dat het merk motorfiets wel degelijk van belang is. De haartjes op de nieuwe bandjes zijn inmiddels nagenoeg foetsjie.
Ben ik blij met m'n KTMmetje Als een kind. |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Zo, 13 Jun. 2010, 19:32 Onderwerp: |
|
|
Is een gevoel dat ik kan delen. Het kost mij op m'n oostenrijker ook merkelijk minder moeite om dergelijke dingen te doen indien gewenst . Volgens mijn bescheiden mening nog altijd op conto te schrijven van de superieure ophanging en frame. Het blok speelt daarin niet zo'n bepalende factor, heeft per slot van rekening ook maar ergens rond de 100Pk en da's dan nog op de krukas ook. _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Zo, 13 Jun. 2010, 19:37 Onderwerp: |
|
|
 _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Ma, 14 Jun. 2010, 0:55 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: | Is een gevoel dat ik kan delen. Het kost mij op m'n oostenrijker ook merkelijk minder moeite om dergelijke dingen te doen indien gewenst . Volgens mijn bescheiden mening nog altijd op conto te schrijven van de superieure ophanging en frame. Het blok speelt daarin niet zo'n bepalende factor, heeft per slot van rekening ook maar ergens rond de 100Pk en da's dan nog op de krukas ook. |
ja wat heb je aan peeekkkkaaaaaaaas als je geen koppel hebt
en dat lig bij een ktm nu net ietje hoger als bij een jap
daarom zie je in iedere test een ktm op 1 wiel  |
|
Naar boven |
|
 |
Nocer

|
Geplaatst: Ma, 14 Jun. 2010, 12:56 Onderwerp: |
|
|
[quote="mr wheely"] Raketman schreef: |
daarom zie je in iedere test een ktm op 1 wiel  |
Dus dat is daarom, ik dacht dat iedereen tijdens de crisis aan het besparen op voorbanden was. _________________ “Not all those who wander are lost.” – J. R. R. Tolkien
KTM Adventure 990 2009 |
|
Naar boven |
|
 |
|