lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

onderhoud

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
m.willems

BerichtGeplaatst: Za, 10 Apr. 2010, 21:36    Onderwerp: onderhoud Reageer met quote

Ik kom uit de omgeving van Arnhem. Waar kan ik mijn 990 Adventure onderbrengen voor onderhoud? Het liefst in de buurt natuurlijk.......

Volgens het onderhoudboekje had de 15.000 km beurt 1500 km terug moeten gebeuren. Ik begrijp dat het kleppenstellen bij deze km. stand belangrijk is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Remmie

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Apr. 2010, 10:46    Onderwerp: Re: onderhoud Reageer met quote

m.willems schreef:
Ik kom uit de omgeving van Arnhem. Waar kan ik mijn 990 Adventure onderbrengen voor onderhoud? Het liefst in de buurt natuurlijk.......

Volgens het onderhoudboekje had de 15.000 km beurt 1500 km terug moeten gebeuren. Ik begrijp dat het kleppenstellen bij deze km. stand belangrijk is.

Ja, in de buurt weet ik het zo niet. Maar ik ga altijd naar KtmTeamWest in Oberhausen (vroeger Sommer).
Afgelopen vrijdag voor mijn 15000km beurt geweest voor mijn SuperEnduro. €540,- en zijn bezig geweest van 9 uur s’morgens tot 17:30. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de service. Als ik de motor thuis nakijk zie ik zie ik op de gekste plekken nieuwe tieraps en bouten en moeren die opnieuw geborgd zijn. Het kost je een dag. Maar je kunt een leenmotor huren of een dagje de stad in wandelen. Weet niet of ze de goedkoopste zijn maar een goede garage vind ik belangrijker.

Remmie pleased

BJ

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Apr. 2010, 12:59    Onderwerp: Reageer met quote

In de buurt niet. Ik ga naar Andre in Ermelo. Ook niet echt in de buurt van waar ik woon maar dat maakt me niet uit.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Daan

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Apr. 2010, 13:10    Onderwerp: Reageer met quote

BJ schreef:
In de buurt niet. Ik ga naar Andre in Ermelo. Ook niet echt in de buurt van waar ik woon maar dat maakt me niet uit.

Ik ook, en die enkele reis van 100km heb ik er graag voor over. laugh

in het verleden is er al genoeg aan mijn LC888 vernaggelt door dealers bij mij in de buurt sad3

Ik heb er van geleerd

(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Guus

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Apr. 2010, 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga naar Brouwer in Nijkerk. Zelfde argumentatie als boven.

Volgens mij zijn:
Andre
Verpalen
Brouwer
KTM West (Sommer)

De enige waar mensen met verstand aan je motor zitten, (weinig tot) geen slechte recensies over rond gaan en geen belacheljke prijzen rekenen. Juist omdat ze er verstand van hebben gaat het wat sneller, beter (niet 3x terug voor hetzelfde probleem) en daardoor schappelijk geprijsd.

Gr. Guus

p.s.: voor onderhoud wat ik zelf kan doen (oliewissel, ketting en remmen) ga ik naar Wim Boks (Boks Motyre) op het industrieterrein van Duiven. Super!

m.willems

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Apr. 2010, 21:24    Onderwerp: Reageer met quote

Wim is bekend. Kwam ik met mijn alp ook altijd, goede en gezellige service. Ik zal eens kijken....
Naar boven
m.willems

BerichtGeplaatst: Di, 13 Apr. 2010, 21:01    Onderwerp: Reageer met quote

Volgende week gaat hij naar Nijkerk. Ik werk momenteel in Baarn en Brouwer heeft een leenmotor. Helemaal perfect. Hij gaf wel aan dat de 15000 km beurt een van de duurste is. Ach ja...
Naar boven
m.willems

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Apr. 2010, 23:07    Onderwerp: Reageer met quote

Vanmorgen de Adv. in Nijkerk neergezet bij Brouwer voor de 15000 km beurt. Leenmotor mee (oude choppertje) en vanmiddag weer opgehaald. Motor stond nog aan de laptop om de mapping aan te passen. Wat mij direct opviel was dat al het modder weg was thumbsdown , ze hebben gewoon mijn motor gewassen!! Prima service en een eerlijke prijs, zelfs de leenmotor was gratis.
Naar boven
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Apr. 2010, 23:40    Onderwerp: Reageer met quote

he getsie, moet je weer offroad gaan om wat nieuwe modder te verzamen...

en das nu nog best zoeken ook!

ATAK

BerichtGeplaatst: Za, 24 Apr. 2010, 16:41    Onderwerp: Reageer met quote

Hij kan morgen de 25ste om 1100 uur meekomen. Remmie komt ook en ook nog een groentje op een AT.

Ad

Guus

BerichtGeplaatst: Wo, 28 Apr. 2010, 8:58    Onderwerp: Reageer met quote

Dat choppertje! Zat ik daar met mijn crosslaarzen en dito helm, op de buddy... Whaha! Maar wel gratis, en een gegeven Yamaha paard kijk je niet in de bek.

Goed te horen dat je ook een positieve ervaring bij Nijkerk hebt.

Frenz

BerichtGeplaatst: Wo, 28 Apr. 2010, 14:18    Onderwerp: Reageer met quote

De mijne heeft zojuist zijn 15k beurt gehad bij Verpalen in Krommenie.

Wel een beetje duur, maar wel uiterst vakkundig en daarbij vooral ook iets verder kijkend naar zaken die niet perse bij de beurt horen.
Mijn navigatie systeem had ik zelf netjes gemonteerd vond ik, maar monteur Rene vond dat dat mooier moest en hij heeft de boel toen wat netter omgeleid.

Ook ontdekte Rene een aantal zaken die bij de vorige beurt door Goedhart niet goed waren gedaan o.a. losse carterontluchting en een bezineslang die al eens eerder was losgeschoten en die nog steeds niet goed vastzat.

Hij loopt nu weer als een zwitsers uurwerkje.

Dus ik kan Verpalen echt aanraden, ze kennen alle ins en outs van de LC8 en hebben er ook veel plezier in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
m.willems

BerichtGeplaatst: Vr, 30 Apr. 2010, 20:30    Onderwerp: Reageer met quote

Wat is duur, ik zat nog onder de € 500,- is natuurlijk wel geld maar gezien de uren en middelen welke gebruikt zijn vind ik het redelijk meevallen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: