Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Vr, 9 Apr. 2010, 19:59 Onderwerp: Thumbs Up! |
|
|
Even een positief berichtje:
Motocare in Diest verdient een dikke thumbs up!
Ik stond met problemen met het contact (later bleek het een kabelboombreuk te zijn) in panne in Gent. 1 telefoontje naar Motocare volstond. Na het bellen van europ assistance werden mijn motor en ikzelf getransporteerd naar Diest, waar het probleem verholpen werd. Een uurtje later zat ik alweer achter het stuur. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Vr, 9 Apr. 2010, 23:47 Onderwerp: Re: Thumbs Up! |
|
|
Master of Disaster schreef: | Even een positief berichtje:
Motocare in Diest verdient een dikke thumbs up!
Ik stond met problemen met het contact (later bleek het een kabelboombreuk te zijn) in panne in Gent. 1 telefoontje naar Motocare volstond. Na het bellen van europ assistance werden mijn motor en ikzelf getransporteerd naar Diest, waar het probleem verholpen werd. Een uurtje later zat ik alweer achter het stuur. |
je zou mogen verwachten dat dit normaal bij iedere dealer is,
by the way europ assistance heeft het door gegeven, het zou wat zijn als ze je lieten staan heeeee, dat kan ook vergaande gevolgen hebben voor zijn dealerschap. |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Za, 10 Apr. 2010, 2:08 Onderwerp: |
|
|
Moto care haalt overal goeie recensies, ook bij de BMW rijders. Ze zijn niet de goedkoopste, maar geven wel goeie service naar ik zo hoor. Nu moet ik zeggen dat ik van mijn dealer in Dendermonde ook heel tevreden ben, (garantie probleem met defect dashbord zeer vlot opgelost) maar moest die er niet zijn ging ik ook naar Motocare. _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 759 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Zo, 11 Apr. 2010, 20:16 Onderwerp: |
|
|
Hmm, in Dendermonde ben ik ook eens geweest, om onderdelen te bestellen voor de waterpomp. Eigenlijk met de bedoeling eens "het water te testen". Die stond tijdens mijn uitleg een paar keer te kijken als een herkauwer naar een trein. Vlak daarop een paar schone verhalen over een groot onderhoud en zo. Ik heb het water te koud bevonden. Als ik een dealer nodig heb rij ik wel naar Diest, daar heb ik nog geen dergelijke verhalen over gehoord, integendeel. |
|
Naar boven |
|
 |
Duccer

|
Geplaatst: Ma, 12 Apr. 2010, 12:10 Onderwerp: |
|
|
hier nog een tevreden Motocare klant  _________________ KTM 990 Supermoto T |
|
Naar boven |
|
 |
ATAK

|
Geplaatst: Di, 13 Apr. 2010, 20:42 Onderwerp: |
|
|
Ik kom net van team West in Oberhausen. Stopt op de heen weg mijn motor ermee. Benzinepomp kapot. Opgehaald met een bus en ondanks het latere verschijnen toch in een dag klaar en het ophalen was service .
Ad _________________ IT WAS GREAT TO DRIVE A LC 8. |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Wo, 14 Apr. 2010, 13:51 Onderwerp: |
|
|
ai en nou dan? Ik heb de zelfde pomp ombouw als jij. Weet je al wat er stuk is. Slechte soldeer verbinding?? _________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
ATAK

|
Geplaatst: Wo, 14 Apr. 2010, 21:21 Onderwerp: |
|
|
Neen, niet goed afgedicht. Er is toch water door gedrongen. Hij stond voor 1/8 vol en al langere tijd wat er was behoorlijk wat oxide. Waarschijnlijk is de pomp vast gelopen en niet de elektronica kapot gegaan. Dus GOED afdichten. Ik dacht dat ook gedaan te hebben maar heb nogal wat zeer diepe plassen doorkruist met dit als gevolg. Gerben onderzoek nog hoe het met de printplaat is.
Ad _________________ IT WAS GREAT TO DRIVE A LC 8. |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Wo, 14 Apr. 2010, 21:31 Onderwerp: |
|
|
Ik moet hem nog inbouwen,
Tips: Hoe het goed af te dichten, welke kit?
Vast bedankt,
Groeten,
Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Do, 15 Apr. 2010, 13:37 Onderwerp: |
|
|
Ik heb begrepen zuur vrije kit?
Volgens mij heb ik de afdichting met vaseline ingevet/afgesmeerd omdat de afdichting/pakking er goed uitzag. Ik ga het tzt toch ff controleren. _________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 16 Apr. 2010, 10:24 Onderwerp: |
|
|
Sorry:
Ik vind het GEEN goed idee om het extra af te willen dichten: Meestal maak je het alleen maar erger:
Als de originele O-ring goed zit en et kabelrubbertje ook en het ontluchtingslangetje goed ligt, dan komt er geen water in.
De print komt hier terug, ik ga analyseren of en wat er stuk is.
Ook de originele contactpunten kunnen er echt niet tegen als ze onder water staan. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|