Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ATAK

|
Geplaatst: Do, 15 Apr. 2010, 21:16 Onderwerp: Geen versnelling bij hoge toeren |
|
|
Ik reed terug na de beurt bij team west en op de heenweg had ik een stuk 200+ gereden. Terug klom hij niet echt makkelijk naar meer dan 8000+ toeren en dus boven de 200 dan heen. Kan dat komen door de nieuwe afstelling van de carb? of heeft dat daar niet mee te maken en was het gewoon de fikse tegenwind ?
Ad _________________ IT WAS GREAT TO DRIVE A LC 8. |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Vr, 16 Apr. 2010, 9:43 Onderwerp: |
|
|
De Weste wind lijkt mij het meest verdacht (weerstand gaat hard bij die snelheid) of het moet wat IJslands as in de carburateurs zijn .... ,
Groeten,
Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 16 Apr. 2010, 10:14 Onderwerp: |
|
|
als er niet echt andere sproeiers etc ingekomen zijn, maar alleen opnieuw afgesteld, dan kan dat geen invloed hebben op max snelheid.
kan zijn dat ie met niew luchtfilter en wind van voren iets armer loopt, dat kan wel invloed hebben.
Bij 200+ maakt een flinke kopwind behoorlijk wat uit natuurlijk, en je merkt het zelf niet zo snel _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Vr, 16 Apr. 2010, 20:44 Onderwerp: |
|
|
Klinkt iig niet ernstig.
De laatste keer dat ik bij sommer ben geweest kreeg ik hem echt een stuk rijker afgesteld terug (reed 20km minder dan van te voor met 1 tank). Dat was voor mij de reden om een kit te bestellen en het heft in eigen hand te nemen Rijd nu weer 1:15 (de kortste omweg naar het werk en terug,asfalt) en een heel stuk frisser. _________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
|