Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
wcduikertje
Geregistreerd op: 8-3-2010 Berichten: 39 Woonplaats: serskamp belgie
|
Geplaatst: Vr, 26 Mrt. 2010, 23:50 Onderwerp: join de culasse |
|
|
niet zo lang geleden adventure gekocht van 2003 met 30000 km, geregistreerde onderhouden bij dealer tot 28000 km.
alle fabrieks aanpassingen ondergaan...
join de culasse naar de verdommenis...
iemand idee inzake kostprijs herstelling?
of uitkijken naar occasie blok?
3wegdoen is geen optie, ben verliefd |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3673
|
Geplaatst: Za, 27 Mrt. 2010, 10:36 Onderwerp: |
|
|
Het zal wel een belgisch/frans woord zijn,
maar wat is in hemelsnaam een join de culasse?  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Rhino
Geregistreerd op: 7-2-2009 Berichten: 203 Woonplaats: Maarn
|
Geplaatst: Za, 27 Mrt. 2010, 10:40 Onderwerp: |
|
|
Koppakking?
Gezien de kilometers (30000) zou ik zeggen: nieuwe koppakking d'r in en gelijk de waterpomp nakijken / reviseren. _________________ SMT |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3673
|
Geplaatst: Za, 27 Mrt. 2010, 10:46 Onderwerp: |
|
|
voor een kapotte koppakking zou ik geen ruilblok gaan zoeken,
zo heel veel werk is dat nou ook weer niet ( relatief gezien dan). _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Benny

Geregistreerd op: 8-10-2009 Berichten: 462 Woonplaats: Vlaanderen
|
Geplaatst: Za, 27 Mrt. 2010, 11:07 Onderwerp: |
|
|
Joint de culasse is idd. de cilinderkoppakking. Denk dat deze ongeveer een 50-60 euro zal kosten.
De grootste kost zullen de werkuren zijn, als alles los is beter ineensde klepspeling stellen. _________________ mvg Benny
SM 950 |
|
Naar boven |
|
 |
|