Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Wo, 24 Mrt. 2010, 11:28 Onderwerp: ontluchtingsnippel van koppelingspomp lekt langs schroefdraa |
|
|
Hoi,
toen ik daarnet de koppelingsolie aan het vervangen was, bleek de olie niet langs de normale weg doorheen het ontluchtingsnippel naar buiten te komen, maar gewoon langs de schroefdraad ervan !
Hoe kan dat nu? Wat is de oplossing? _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
tafella

|
Geplaatst: Wo, 24 Mrt. 2010, 12:57 Onderwerp: |
|
|
Vastzetten met loctite sealant ??
gr.
Richard _________________ KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014 |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Wo, 24 Mrt. 2010, 13:40 Onderwerp: |
|
|
als de schroefdraad niet beschadigd is, nwe nippel steken? blijkbaar werkt de nippel niet meer (beschadigd, corrosie etc...) _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 756 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Wo, 24 Mrt. 2010, 13:42 Onderwerp: |
|
|
Dat gebeurde terwijl hij losgedraaid was? Zou 't kunnen dat je hem er iets te ver uitgedraaid hebt? |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Wo, 24 Mrt. 2010, 16:46 Onderwerp: |
|
|
als je hem losdraait kan het altijd langs de schroefdraad, aleen door het gatje is makkelijker.... tenzij dat verstopt zit
Dus effe nippeltje er uit en schoonmaken (daarna het rubbertje er weer opzetten wat waarschijnlijk ontbreekt). _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Do, 25 Mrt. 2010, 0:06 Onderwerp: |
|
|
Blackbert schreef: | Dat gebeurde terwijl hij losgedraaid was? Zou 't kunnen dat je hem er iets te ver uitgedraaid hebt? |
nope, nauwelijks een achtste slag.
Misschien Bean's raad eens opvolgen. Boel uitvijzen, kuisen en een rubberen rondelleke uithalen.
Nu, ik ontlucht al twintig jaar de remmen van motorfietsen en 't is de eerste keer dat ik dit meemaak. En geloof me, ik heb al een paar wrakken achter de rug ... _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
|