Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Ma, 15 Mrt. 2010, 19:43 Onderwerp: aansluiten handvatverwarming |
|
|
how 2>
ik heb een universele handvatverwarming van een collega kado gehad. met uiteraard een + en een - . hoe/waar aan te sluiten zodat het via het contact loopt? via de verlichting? iemand DE tip?? _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Ma, 15 Mrt. 2010, 20:20 Onderwerp: |
|
|
als ik me niet vergis heb je achter de voorste kuip 2 stekkers zitten voor iets bij op te hangen. 1 maal permanent stroom 1 maal enkel als het contact op staat.
dient speciaal voor zulke dingen |
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Ma, 15 Mrt. 2010, 20:29 Onderwerp: |
|
|
dank, maar kun je beetje preciezer zijn (foto?)  _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Ma, 15 Mrt. 2010, 21:22 Onderwerp: |
|
|
Dwars schreef: | dank, maar kun je beetje preciezer zijn (foto?)  |
haal dat voorste paneel links weg (tussen je windscherm en je eigenlijke tank) en trek je dan heel snel achteruit of het zal je bijten
Daar hangen 2 van die schuifklemmetjes die met het contact worden geschakeld. Je kan niet missen.
Op de oude 950 was daar nog een permanente stroomvoorziening maar daar hebben ze nu een stopcontact van gemaakt.
Dat paneel moet niet echt weg hiervoor hoor. Je kan er ook aan achter het stuur, maar het werkt net zo makkelijk.
T _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Di, 16 Mrt. 2010, 13:35 Onderwerp: |
|
|
Zie foto vonkenboer, weliswaar op een SMT
Wel uitmeten, vd 2 acc stekkers is er slechts 1tje die via het contact loopt, de andere is permanent voorzien van spanning. Die laatste dus niet nemen... stel dat je toevallig je handvatverwarming vergeet af te zetten: platte batterij en gesmolten handvatten..... _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
|