Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Ma, 1 Mrt. 2010, 12:46 Onderwerp: voor welke daeler zouden jullie gaan. |
|
|
hallo,
ik ben van opoeteren. dat is een deelgemeente van maaseik.
nu heb ik een 990 adventure gekocht met 14500 km.
de motor gaat me dus onmiddelijk centjes kosten.
nu is mijn vraag. ik wil dat het zeer goed gedaan wordt. waar ga ik dan best en liefst natuurlijk geen 100km of verder.
dacht aan dam-racing in hoeselt of aan motor care in diest?
zijn er in limburg ook andere. wil een degelijk onderhoud.
liefst van alles wil ik er zelfs bij zijn om te kijken omdat ik het achteraf zelf wil doen. |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Ma, 1 Mrt. 2010, 13:22 Onderwerp: Re: voor welke daeler zouden jullie gaan. |
|
|
Rob Motard schreef: | hallo,
ik ben van opoeteren. dat is een deelgemeente van maaseik.
nu heb ik een 990 adventure gekocht met 14500 km.
de motor gaat me dus onmiddelijk centjes kosten.
nu is mijn vraag. ik wil dat het zeer goed gedaan wordt. waar ga ik dan best en liefst natuurlijk geen 100km of verder.
dacht aan dam-racing in hoeselt of aan motor care in diest?
zijn er in limburg ook andere. wil een degelijk onderhoud.
liefst van alles wil ik er zelfs bij zijn om te kijken omdat ik het achteraf zelf wil doen. |
Moto care al veel goeds gehoord
Er bij zijn tijdens groot onderhoud kan nergens bij mijn weten, simpelweg omdat dat moeilijk te plannen is denk ik. Moto moet koud zijn om kleppen te checken
Dan kun je best eens een workshop volgen, die worden door forum leden ook af en toe georganiseerd. _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
ivanbase

|
Geplaatst: Ma, 1 Mrt. 2010, 14:59 Onderwerp: |
|
|
wel, ik heb mijn tweede ktm vorig jaar bij motorcare gekocht... ik heb genoeg gezien en meegemaakt hier...
vroeger (2006) geen problemen mee gehad (nieuwe superduke) was daar op onderhoud en dus niets op aan te merken.
nu (2009)een nieuwe 990adv R gekocht en reeds een aantal problemen gehad (nu 7200km) die naar mijn inzien makkelijk hadden kunnen voorkomen worden.
in het werkhuis zijn nu vrij jonge techniekers bezig, mannen die naar mijn mening nog moeten leren. wil hier verder niets over kwijt op t forum omdat t best toffe jongens zijn.
maar de klantenservice is goed ivm vervangmoto's...
ben zelf dus ook opzoek naar een werkplaats met meer ervaren mensen.
mijn neven gaan bij dam racing met twee crossmotoren en zijn hier tevreden over.
grtz |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Ma, 1 Mrt. 2010, 15:09 Onderwerp: |
|
|
dam-racing is denk ik erg gekent in de cross en enduro wereld.
wie weet hoe het zit met die techniekers?
ervaring? |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Ma, 1 Mrt. 2010, 23:38 Onderwerp: |
|
|
Ik zit ook nog steeds met het zelfde dilema, waar ik echt tevreden over ben is (oud)Sommer in Oberhausen.
Eerste twee beurten bij Dam-racing maar had er weinig vertouwen in daarna Sommer en inderdaad waren de kleppen niet gesteld en geen updates gedaan. Weinig ervaring wat je van beurt bij een 'weg' motor lijkt.
Moto-care (laatste 3-4 beurten), zeer vriendelijk maar jonge wel goedwillende monteur maar geen expert naar mijn idee. En erg duur.
Zoek dus ook nog de ideale zaak? Iemand ervaring met Aken?
Groeten Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Di, 2 Mrt. 2010, 10:02 Onderwerp: |
|
|
Dank voor de tip!
ben er al vaak geweest voor onderdelen maar nog nooit een beurt. Hebben ze ook een leenmotor?
Groeten Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Di, 2 Mrt. 2010, 10:14 Onderwerp: |
|
|
ik kan er zelfs terecht met garantiedingen (nog niet aan de hand gehad trouwens) want de garantie van KTM is europabreed ondanks mijn NL-kenteken. Ik heb tijdje terug met de eigenaar gesproken voor een beurt voor de mijne op het voorjaar. Hij zei dat ik dan een leenbrommert mee zou krijgen.
mss een idee om samen op te rijden? als je als 2 potentiële klanten daar binnen wandelt dan doen die duitsers nog meer voor je. Service met een hoofdletter S imo, je mag alleen niet de werkplaats in, da's weer minder.
Dit was toen ik er was voor het 16tandwiel er ff op te zetten.
pb me maar ik woon in de buurt van Wittem _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

|
Geplaatst: Di, 2 Mrt. 2010, 20:24 Onderwerp: onderhoud |
|
|
Stoebe in Aken heb ik ook steeds bezocht nadat ik bij Lemmens ben weggegaan omdat ik daar iets wilde bestellen en men blijkbaar zoiets had van: " Dat hij het bekijkt met zijn bestelling. Ik doe net of ik gek ben oid." Ook van een kennis gehoord die in Afrika met een probleem zat en dat Lemmens hem liet barsten. Had geen goed woord meer voor hem over...
Bij Stoebe steeds het gevoel gehad dat alles tot in de perfektie werd gedaan en ook niet te duur. Duits grundlichkeit....
Ik doe momenteel zo veel mogelijk zelf tenminste kleppenstellen zal binnenkort voor de eerste keer worden en verder ga ik niet. Hiervoor heb ik dan Motorhuis Venlo gekozen. Hier zijn ze ook hulpvaardig. Over hun werk heb ik nog geen ervaring opgedaan. _________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

|
Geplaatst: Di, 2 Mrt. 2010, 20:53 Onderwerp: |
|
|
Ik heb de mijne in Venlo gekocht, prima deal. De monteurs heb ik geen ervaring mee. Stoebe is voor mij 20 min rijden, Venlo 1uur> dus ik ga ook naar Unsere Deutsche Freunde  _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
|