lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Motorjas
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do, 26 Nov. 2009, 18:18    Onderwerp: Reageer met quote

maar dat leer wordt dan wel weer zijknat na een uurtje in de regen, waardoor het weer uren drogen moet.

(veel van die textiel pakken hebben nu al leren protectiestukken op knie en heupen bijv, en die blijven dus idd lang nat. Op vakantie kan dat best onhandig zijn.

mr wheely

BerichtGeplaatst: Vr, 27 Nov. 2009, 0:30    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
maar dat leer wordt dan wel weer zijknat na een uurtje in de regen, waardoor het weer uren drogen moet.

(veel van die textiel pakken hebben nu al leren protectiestukken op knie en heupen bijv, en die blijven dus idd lang nat. Op vakantie kan dat best onhandig zijn.

een leren jas op een all-road ????? beetje hetzelfde als een als een adventure jas op een racer zie je valentino al gaan in zijn paris-dakar vest worried2 worried2 laugh laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Guus

BerichtGeplaatst: Vr, 27 Nov. 2009, 0:54    Onderwerp: Reageer met quote

@ MR Wheely: Jazekers! Kijk maar naar die gasten van Terra Circa: http://www.youtube.com/watch?v=ZsThRs3RwhA

Maar da's dan ook redelijk spartaans. wall

Ik ben het overigens met Tafella eens. Membraam zit in mijn zak op de rug. Altijd bij me, en in deze tijd standaard erin geritst tegen de wind. Prijs / kwaliteit is dit volgens mijn opinie het beste wat er te krijgen is.

mr wheely

BerichtGeplaatst: Vr, 27 Nov. 2009, 1:16    Onderwerp: Reageer met quote

Guus schreef:
@ MR Wheely: Jazekers! Kijk maar naar die gasten van Terra Circa: http://www.youtube.com/watch?v=ZsThRs3RwhA

Maar da's dan ook redelijk spartaans. wall

Ik ben het overigens met Tafella eens. Membraam zit in mijn zak op de rug. Altijd bij me, en in deze tijd standaard erin geritst tegen de wind. Prijs / kwaliteit is dit volgens mijn opinie het beste wat er te krijgen is.

ik zie geen all-road laugh laugh oja in mijn ogen is een gs zeker geen all-road laugh laugh
Naar boven
prvds

BerichtGeplaatst: Za, 27 Feb. 2010, 18:46    Onderwerp: Reageer met quote

Hehehe, eindelijk geslaagd.... uiteindelijk is het een Stadler traveler met bijhorende Journey broek geworden. Natuurlijk gekocht bij Termaat wideeyed

Morgen even in de stomende regen uitproberen. wacko wacko

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: