Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Do, 26 Nov. 2009, 18:18 Onderwerp: |
|
|
maar dat leer wordt dan wel weer zijknat na een uurtje in de regen, waardoor het weer uren drogen moet.
(veel van die textiel pakken hebben nu al leren protectiestukken op knie en heupen bijv, en die blijven dus idd lang nat. Op vakantie kan dat best onhandig zijn. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Vr, 27 Nov. 2009, 0:30 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | maar dat leer wordt dan wel weer zijknat na een uurtje in de regen, waardoor het weer uren drogen moet.
(veel van die textiel pakken hebben nu al leren protectiestukken op knie en heupen bijv, en die blijven dus idd lang nat. Op vakantie kan dat best onhandig zijn. |
een leren jas op een all-road ????? beetje hetzelfde als een als een adventure jas op een racer zie je valentino al gaan in zijn paris-dakar vest  |
|
Naar boven |
|
 |
Guus

|
Geplaatst: Vr, 27 Nov. 2009, 0:54 Onderwerp: |
|
|
@ MR Wheely: Jazekers! Kijk maar naar die gasten van Terra Circa: http://www.youtube.com/watch?v=ZsThRs3RwhA
Maar da's dan ook redelijk spartaans.
Ik ben het overigens met Tafella eens. Membraam zit in mijn zak op de rug. Altijd bij me, en in deze tijd standaard erin geritst tegen de wind. Prijs / kwaliteit is dit volgens mijn opinie het beste wat er te krijgen is. _________________ Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak! |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Vr, 27 Nov. 2009, 1:16 Onderwerp: |
|
|
Guus schreef: | @ MR Wheely: Jazekers! Kijk maar naar die gasten van Terra Circa: http://www.youtube.com/watch?v=ZsThRs3RwhA
Maar da's dan ook redelijk spartaans.
Ik ben het overigens met Tafella eens. Membraam zit in mijn zak op de rug. Altijd bij me, en in deze tijd standaard erin geritst tegen de wind. Prijs / kwaliteit is dit volgens mijn opinie het beste wat er te krijgen is. |
ik zie geen all-road oja in mijn ogen is een gs zeker geen all-road  |
|
Naar boven |
|
 |
prvds

|
Geplaatst: Za, 27 Feb. 2010, 18:46 Onderwerp: |
|
|
Hehehe, eindelijk geslaagd.... uiteindelijk is het een Stadler traveler met bijhorende Journey broek geworden. Natuurlijk gekocht bij Termaat
Morgen even in de stomende regen uitproberen.  _________________ Tot 23-11-2007 Suzuli DR 800
Van 23-11-2007 tot 02-01-2008 niks
Nu KTM 990 |
|
Naar boven |
|
 |
|