Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
tafella

|
Geplaatst: Ma, 22 Feb. 2010, 13:21 Onderwerp: |
|
|
Nocer schreef: | Ik vind de headlight van de KTM nogal zwakjes... maar ik ben bang dat Xenon tever naar beneden gezet moet worden om niet verblindend te zijn. |
Xenon kun je zonder problemen monteren.
Indien goed afgesteld verblind je niemand en je
hebt een bak licht waar het origineel compleet
bij in het niet valt...
gr.
Richard _________________ KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014 |
|
Naar boven |
|
 |
gijssie2

|
Geplaatst: Ma, 22 Feb. 2010, 18:43 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad,die Xenon is geen probleem! Werkt bij mij ook super,ik had met mijn standaardlamp meer negatieve reakties dan nu met die Xenon! En je hebt er heeeeeeeeel veel plezier van.Die extra lampjes doen het ook goed,die gebruik ik als bermlampen nu en dat werkt ook prima En is makkelijk te maken,een stripje ijzer en een draadje trekken,en voila! Leuk om eens samen te rijden.  |
|
Naar boven |
|
 |
Bčr Motard

|
Geplaatst: Ma, 22 Feb. 2010, 19:38 Onderwerp: Vet Machien !!!!!!!!!!!!! ;-) |
|
|
Succes met je nieuw lief !!!!!
Oh ja en als je hem nieuw wil houden .... Stay on the road !!!!!
En als ge hem wilt gebruiken ..... Get off the road !!!!!
Groeten Bčr Motard van De motards |
|
Naar boven |
|
 |
Nocer

|
Geplaatst: Ma, 22 Feb. 2010, 22:38 Onderwerp: |
|
|
Haha, het plan was zeker om hem te gaan gebruiken. Maar ik ga hem eerst nieuw houden om de fiets te leren kennen (en tot ik die off-road cursus heb gedaan .
@Gijs, top! Xenon it is... toch wel handig in Noorwegen. |
|
Naar boven |
|
 |
gijssie2

|
Geplaatst: Ma, 22 Feb. 2010, 23:42 Onderwerp: |
|
|
In Noorwegen heb je zeker Xenon nodig,hangt van de tijd van het jaar en de plaats waar je zit af,maar soms is het vroeg donker,en erg donker ook! Lantaarnpalen staan in noorwegen alleen in het museum,hahahahahaha Mooi land hoor,ik heb er ook al een paar weken rondgereist,geweldig!!............Ik wil wel mee hahahahahaha  |
|
Naar boven |
|
 |
Nocer

|
Geplaatst: Vr, 26 Feb. 2010, 1:03 Onderwerp: |
|
|
Ah... een open sollicitatie
Te weinig nog op kunnen rijden... zaterdag maar even goed inrijden.  |
|
Naar boven |
|
 |
Nocer

|
Geplaatst: Zo, 28 Feb. 2010, 22:13 Onderwerp: |
|
|
Op de Adv staan nu 530 km... lekker gereden vandaag en gisteren! Gisteren een 290 km lange route naar Den Haag gereden en vandaag een natte 130 km naar huis gereden.... wel een leuke binnendoor route. Wat rijdt hij toch ontzettend lekker! *O*
Had eerder een all-road moeten kopen. Overigens heeft mijn all-road ook echt al all-road gereden. Onderweg bleek een weg afgesloten te zijn, omrijden zou mij echter te lang duren (was de regen wel een beetje zat). Dus toch maar door gereden met de gedachte dat de motor ervoor gemaakt en vies was hij toch al . Flinke zanderige weg vol met kuilen en plassen; modder dus. Was ook iets langer dan ik gehoopt had, maar het was wel dikke pret. Je merkt dat de Adventure dit soort werk écht leuk vindt. Het smaakt iig naar meer!
Hij rijdt nu 1 op 12. :+ Maar dat trekt wel bij na het inrijden.
Overigens: Wat een aandachtshoer is de Adv..... iedereen kijkt naar je. En toen ik even een pauze hield in Rotterdam reden er 2 brandweer auto's langs die toeterden en zwaaiden met zijn allen. Ik omkijken of de adv niet in de fik stond. Raar...  |
|
Naar boven |
|
 |
gijssie2

|
Geplaatst: Do, 4 Mrt. 2010, 22:09 Onderwerp: |
|
|
Overigens: Wat een aandachtshoer is de Adv..... iedereen kijkt naar je. En toen ik even een pauze hield in Rotterdam reden er 2 brandweer auto's langs die toeterden en zwaaiden met zijn allen. Ik omkijken of de adv niet in de fik stond. Raar...
Hahahaha,wees maar blij dat je geen 990 S hebt!!! Dan kijkt echt iedereen,vooral als je er dan ook nog open Akra's onder hebt! Ik kan soms niet eens normaal ff tanken,dan ben ik een uur onderweg! hahahahaha Wel lachen hoor,maar eerlijk is eerlijk,ik heb welgeteld 1 negatieve reaktie ontvangen sinds ik hem heb,en dat was van zo'n foute GS-rijder,die kon het niet uitstaan dat hij me op een opgebroken dijk overd de steenkorrelbaan niet kon bijhouden! Hahahaa,hoezo onsprtief?? |
|
Naar boven |
|
 |
Nocer

|
Geplaatst: Ma, 8 Mrt. 2010, 11:17 Onderwerp: |
|
|
Sta ik langs de weg.. komt er een KLPD volvo langs... mooie motor wat voor een was het.. etc.... Ach... ik vind het enigzins wel grappig dat iedereen kijkt. Ik vind ook wel leuk dat je een enigzins 'unieke' motor hebt. Met al die GS-en om je heen zie je nauwelijks een KTM Adv rijden.
Oh ja.... eerste schade na 2 weken is een feit...
Ik rij via de berm de weg op... maak een lullig bochtje... *tjoek* valt de motor uit... weg kracht en *kukel*. Wat is een ding zwaar op dat moment.
Gelukkig is de schade beperkt gebleken tot krassen op de valbeugel en het kofferrek. Gisteren even bijgetipt en van het weekend bijschuren en lichtjes bijtippen.
Wel erg balen! Maar ach... als ik ga off-roaden zal hij nog wel een keer vallen.
Verbruik is gelukkig omhoog gegaan van 1 op 11,5 naar 1 op 14.  |
|
Naar boven |
|
 |
SirCrow
|
Geplaatst: Ma, 8 Mrt. 2010, 11:48 Onderwerp: |
|
|
Nocer schreef: |
[...]
Oh ja.... eerste schade na 2 weken is een feit...
Ik rij via de berm de weg op... maak een lullig bochtje... *tjoek* valt de motor uit... weg kracht en *kukel*. Wat is een ding zwaar op dat moment.
Gelukkig is de schade beperkt gebleken tot krassen op de valbeugel en het kofferrek. Gisteren even bijgetipt en van het weekend bijschuren en lichtjes bijtippen.
Wel erg balen! Maar ach... als ik ga off-roaden zal hij nog wel een keer vallen.
Verbruik is gelukkig omhoog gegaan van 1 op 11,5 naar 1 op 14.  |
Ik ben ook al twee keer lullig omgekukeld met valbeugels en koffer rek valt de schade meestal mee gelukkig, bij mij heeft de dealer het (gratis) bijgewerkt Ja als het gewicht een kant op gaat die jij niet wilt telt iedere kilo, zeker in motion
Verbruik varieert bij mij tussen 1 op 13/21 |
|
Naar boven |
|
 |
|