Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Bèr Motard

|
Geplaatst: Zo, 7 Feb. 2010, 21:43 Onderwerp: Technische dag afdeling Zuid !!!!! |
|
|
Hey Motardbroeders !!!!! Jongens jongens wat was me da allemaal .... ;-)Rob Motard en ik praten er nog over !!!!! Het was echt de moeite !!!!! Om te beginnen is het al heel fijn om eens een gezicht te kunnen plakken op al die nicknames !!!!!! Ik heb enorm veel bijgeleerd dat staat vast .... Zeer goed uitgelegd van Raketman !!!!! Al bij al vielen de kosten voor mijne tuf ook nog eens heel goed mee ....Mijn "dichting" is gemaakt hahahaha ..... En er is gelachen geweest en niet een beetje ..... De pinten van Demito smaakte naar nog !!!!! En zijn reisverhalen over Marokko hebben ons flink doen twijfelen om deze zomer te kiezen voor die zandbak !!!!! Of we gaan horen jullie nog !! De stuurophoging is goud waard vandaag voor het eerst gaan testen in de limburgse bossen !!! Ik zou zeggen op maat gemaakt !!!! terwijl ze slechts 15 euro gekost heeft waarvoor dank BlackBert !!!!! En ook voor u hulp !!!! Ik wil trouwens iedereen bedanken voor echt een hele toffe dag met de juiste mensen op de "bijna"juiste plaats .... De juiste plaats zou ergens zijn waar de modder rond de oren vliegt !!!! Ik hoop bij deze ook dat we elkaar zeker nog eens terugzien en moest er iets georganiseerd worden maakt niet uit wat dan ben ik de eerste om mee te doen !!!! Aan iedereen ik wens jullie nog veel motoplezier en tot de volgende zitting zou ik zo zeggen !!!!
Groeten van Bèr Motard van De Motards !!!!! |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Zo, 7 Feb. 2010, 22:12 Onderwerp: |
|
|
Helaba Motard...
En Helaba de rest!
ook van mijn kant uit ne dikke merci voor de super dag die het was. vond het zeer leuk. groetjes Rob |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Ma, 8 Feb. 2010, 21:23 Onderwerp: |
|
|
yow de mannen,
als interessant weetje kan ik nog meegeven dat mijn motorolie er al 12.000km in zat. Hm, misschien moet ik toch iets meer aandacht schenken aan die kilometerteller. Afin, eigenlijk was dat klein onderhoud niet nodig eh, binnen 3000km moet 'm toch op groot onderhoud.
't was leuk om de "motards" te leren kennen. Straffe gasten met straffe verhalen. Ook straffe moto's natuurlijk, hoewel diene zwarten blinker toch wel iets teveel gelijkt op laké schoentjes...
Ook ben ik tot een uitermate verrassende constatatie gekomen : vroeger hadden motards allemaal veel en lang haar en een wilde hangsnor. Tegenwoordig wordt de haarlengte blijkbaar in millimeters uitgedrukt....
Nu moet den bert nog wat foto's online smijten en dan kan iedereen er goeie ondertitels bij verzinnen  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Bèr Motard

|
Geplaatst: Ma, 8 Feb. 2010, 22:09 Onderwerp: |
|
|
Hahahahaha MotorcycleBoy !!!!! Kieke ..... Ja iemand moest het goede voorbeeld geven he want normaal gezien word er aan ne vuile moto niet gewerkt he ..... Gisteren was er nogthans niet veel zwart meer aan .... Ik was zoals gewoonlijk Rob Motard achterna gereden en die rijdt altijd van de weg af ...... En ik vind da zo erg he !!!!!!!!!!!!!! Ik ben net als de rest benieuwd naar de pics .... Laat maar komen Bert !!!!!!!!
Groeten Bèr Motard !!!!!! |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 756 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Di, 9 Feb. 2010, 0:07 Onderwerp: |
|
|
Yo de mannen. Publicatie zal voor morgen zijn, ik probeer ze vanavond online te zetten. |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Di, 9 Feb. 2010, 0:07 Onderwerp: |
|
|
Wanneer komt de volgende technische dag? Ik heb spijt dat ik er nu niet bij kon zijn. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

|
Geplaatst: Wo, 10 Feb. 2010, 14:13 Onderwerp: |
|
|
Beetje moeilijkheden met uploaden. Straks nog eens proberen.
Nu lukt het wel : alhier |
|
Naar boven |
|
 |
deon

|
Geplaatst: Do, 11 Feb. 2010, 17:16 Onderwerp: |
|
|
ik heb duidelijk iets gemist! damn!!
...en ik had het percentage vleesklak nog wat kunnen omhoog kunnen duwen ook! |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

|
Geplaatst: Do, 11 Feb. 2010, 18:18 Onderwerp: |
|
|
Nieuw produkt, geeft 5 achterwielpk extra:
Lamborghini kettingvet.
 |
|
Naar boven |
|
 |
Bèr Motard

|
Geplaatst: Do, 11 Feb. 2010, 18:24 Onderwerp: ??????!!!!!!!!! :** |
|
|
Miljaar en ik heb daar van gedronken !!!!!!
Vette foto's die ge op je site hebt staan BlackBert !!!!! Respect !!!!
Groeten Bèr Motard van De Motards |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Do, 11 Feb. 2010, 20:35 Onderwerp: |
|
|
suffe foto's .... 'k heb er mijn gedacht bij gezet  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
diskeletlietje

|
Geplaatst: Vr, 12 Feb. 2010, 1:51 Onderwerp: |
|
|
Na 4 uur onderdelen verwijderen met hamer en bijtel bleek het probleem dan toch de kapotte gramin gps houder te zijn
Nog eens een dikke merci
Aan Raketman omdat hij eigenlijk ziek genoeg was om thuis te blijven , maar dat dan toch weer eens goed gedaan heeft.
Aan het zootje ongeregeld ook
Van de meeste die er bij waren wist ik al dat er een hoek af was ,en van die ik nog niet kende; weet ik dat nu ook. (zotte verhalen gehoord)
Aan motorshop- desmet natuurlijk ook
Nu een set degelijke momentsleutels zoeken  |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Vr, 12 Feb. 2010, 10:27 Onderwerp: |
|
|
T was idd een leuk en leerrijk dagje. Merci Chris.
En met de commentaren van MCB worden de foto's pas echt leerrijk en duidelijk voor degene die er spijtig genoeg niet bijwaren
Ik heb gemerkt dat Rob naarstig op zoek is naar een echte brommer. Allé vooruit, à la bonheur!
T, de normaalste van den hoop...  _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Vr, 12 Feb. 2010, 11:32 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: |
En met de commentaren van MCB worden de foto's pas echt leerrijk en duidelijk voor degene die er spijtig genoeg niet bijwaren
|
Jazeg, den dag dat ik bij foto's ernstige commentaren ga geven, wel, dàn pas is er bij mij definitief een hoek af
Neen, laat anderen maar ernstige tekstjes verzinnen.
Tot nader order is de enige plaats waar ik ernstig ben en waar ge mijn woorden moogt geloven op mijn werk , dus tijdens mijn rijlessen, zowel voor de rijschool als voor Goed Motorrijden. En dan nog moet ge het begrip "ernstig" vrij sterk relativeren.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

|
Geplaatst: Vr, 12 Feb. 2010, 13:34 Onderwerp: |
|
|
diskeletlietje schreef: |
Raket, daar achter u hangt een schoon radiator'covertje' voor een Z1000 aan de muur.
Nu een set degelijke momentsleutels zoeken
Indertijd hebben we via TRX een lading aangeschaft, op 't andere forum ...
|
|
|
Naar boven |
|
 |
|