Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
Geplaatst: Vr, 5 Feb. 2010, 19:49 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | ik zou al siteoprichter ook eens met plezier langskomen om de forumleden uit het zuiden te begroeten, maar het is 2,5 uur rijden voor mij...
Dus jullie moet het maar zonder mij doen: Ik weet zeker dat dat lukt! |
Wij rijden ook 2 u om bij te komen offroaden he  _________________ Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.
www.VROM-rijopleidingen.be |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Vr, 5 Feb. 2010, 20:55 Onderwerp: |
|
|
ja, maar om twee uur te rijden om maar wat te staan kijken is zo dom eh  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Vr, 5 Feb. 2010, 21:19 Onderwerp: |
|
|
Hij zou wel wat meer kunnen doen dan kijken op dit moment...
Op dit moment zegt mijn koortsthermometer 39,4 .
Hopelijk beter na wat nachtrust . _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Vr, 5 Feb. 2010, 21:20 Onderwerp: |
|
|
bon
dat gaat ginder maar open om 9u, dus daar staan om half negen is wel moedig, maar ook een beetje zot.
Daar toekomen om half tien is ook wat zot, want dan gaat ge al een half uur gemist hebben.
Het komt er dus op aan om uw aankomst héél goed te timen.
Verder moet ge nog weten dat het entreegeld 5 euro de man is. Bovendien gaat ge uw sleutels moeten afgeven aan Raketman en ik. Ik ga dan met elke moto een zo lang mogelijke wheelie proberen maken. Gene paniek, ik heb dat nog nooit geprobeerd dus heel ver ga ik wel niet geraken. Moest er iets met de moto zijn, wel, 't is nen KTM-dealer voor iets eh. Iedereen heeft een verzekering? De winnaar krijgt 's middags ne gratis smos. Verder moet ge ook uw manieren houden. Altijd braaf met twee woorden spreken en vooral instemmen met wat Raketman te vertellen heeft. Ook altijd ingaan op de verzoeken die aan u gericht zijn. Als één van de techniekers goesting heeft om met u ne keer naar achteren te gaan, vooral toezeggen, anders krijgt ge uwe moto niet terug. Gene paniek, ze gebruiken extra dikke binnenbanden. Mocht ge ondertussen iets van de les gemist hebben, niet erg, er is nog plaats in de agenda van den dealer zodat die uw deels gerepareerde moto verder kunnen afwerken. Tegen een gunsttarief natuurlijk, per slot van rekening zijt ge op hun gunsten ingegaan. 's avonds moet iedereen naar huis, ook wiens moto nog niet klaar is. We hebben het tel.nr. van de taxidienst. Voor wie 't vandoen heeft kunnen we op 't zadel nog een kussentje leggen. Daar staat wel ne waarborg op van 200 euro. Natuurlijk mag alles wat ginder gezegd is, besproken en uitgevoerd werd niet in het openbaar gebracht worden. Behalve dan de youtube-filmkes waar jullie geen auteursrechten voor kunnen claimen. En natuurlijk gaan we geen pseudoniemen gebruiken, da's voor losers.
Afin, 't gaat misschien wel tof worden.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 756 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Vr, 5 Feb. 2010, 22:15 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: | Op dit moment zegt mijn koortsthermometer 39,4. |
Motorcycle Boy schreef: | Als één van de techniekers goesting heeft om met u ne keer naar achteren te gaan, vooral toezeggen, anders krijgt ge uwe moto niet terug. Gene paniek, ze gebruiken extra dikke binnenbanden. |
Puur opwinding zeg ik u.  |
|
Naar boven |
|
 |
diskeletlietje

|
Geplaatst: Vr, 5 Feb. 2010, 22:23 Onderwerp: |
|
|
Blackbert schreef: | Raketman schreef: | Op dit moment zegt mijn koortsthermometer 39,4. |
Motorcycle Boy schreef: | Als één van de techniekers goesting heeft om met u ne keer naar achteren te gaan, vooral toezeggen, anders krijgt ge uwe moto niet terug. Gene paniek, ze gebruiken extra dikke binnenbanden. |
Puur opwinding zeg ik u.  |
bwa
met wa verse vork olie heb je bijna geen last van u dichting
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|