Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
happyteacher
|
Geplaatst: Ma, 18 Jan. 2010, 17:25 Onderwerp: Helmen van SHARK |
|
|
De nieuwe lijn van Shark zijn verbazend lekker van kleur (orange) en volledig uit carbon. oordeel zelf, komen hier op de markt eind maart april?
Prijs? Spijtig niet met zonnevizier
http://www.sportsbikeshop.co.uk/product_images/shark_rsi_plus_carbon_orange_front-top.jpg
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
6.02 KB |
Weergegeven: |
6165 keer |

|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
5.04 KB |
Weergegeven: |
6165 keer |

|
_________________ KPATM |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Ma, 18 Jan. 2010, 22:35 Onderwerp: |
|
|
Voor de RSI zijn wel zonnevizieren te koop. De RSI is ook geen nieuw model (misschien in deze kleur wel). Op mijn Shark RSI heb ik een zilverspeiegelend visier zitten. Zwart en andere kleuren zijn ook gewoon te koop.
Overigens heb ik die helm al een paar jaar in gebruik en het is idd een prettig model.
_________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
Geplaatst: Ma, 18 Jan. 2010, 23:51 Onderwerp: |
|
|
BJ schreef: | Voor de RSI zijn wel zonnevizieren te koop. De RSI is ook geen nieuw model (misschien in deze kleur wel). Op mijn Shark RSI heb ik een zilverspeiegelend visier zitten. Zwart en andere kleuren zijn ook gewoon te koop.
Overigens heb ik die helm al een paar jaar in gebruik en het is idd een prettig model. |
Het zonnevizier waar ik het op had is er een dat geïntegreerd is in de helm en dat je dus ten alle tijde kan aan en uit klikken. Is het RSI model van jou ook vervaardigd uit carbon?
In welke prijsklasse mag ik deze verwachten ? Groeten
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Di, 19 Jan. 2010, 11:21 Onderwerp: |
|
|
happyteacher schreef: | BJ schreef: | Voor de RSI zijn wel zonnevizieren te koop. De RSI is ook geen nieuw model (misschien in deze kleur wel). Op mijn Shark RSI heb ik een zilverspeiegelend visier zitten. Zwart en andere kleuren zijn ook gewoon te koop.
Overigens heb ik die helm al een paar jaar in gebruik en het is idd een prettig model. |
Het zonnevizier waar ik het op had is er een dat geïntegreerd is in de helm en dat je dus ten alle tijde kan aan en uit klikken. Is het RSI model van jou ook vervaardigd uit carbon?
In welke prijsklasse mag ik deze verwachten ? Groeten | De mijne is niet van carbon maar de draaipunten van de visors zijn hetzelfde. Het binnenste rondje is een soort drukknop waarmee je het vizier los kan maken. Jij bedoeld misschien een apart zonnevizier dat je naast het blanke vizier kan gebruiken zoals Nolan dat heeft?
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Wo, 20 Jan. 2010, 15:56 Onderwerp: |
|
|
Die heeft Shark idd niet, je zal dan het gewone vizier moeten vervangen.
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
Geplaatst: Wo, 20 Jan. 2010, 21:21 Onderwerp: |
|
|
BJ schreef: | Die heeft Shark idd niet, je zal dan het gewone vizier moeten vervangen. |
Heb jij ervaring met donkere schermen ivm tunnels in en uit rijden, lijkt mij met een donker scherm niet evident.
Zijn er schermen die een donkere bovenkant hebben?
groeten.
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Do, 21 Jan. 2010, 0:12 Onderwerp: |
|
|
happyteacher schreef: | BJ schreef: | Die heeft Shark idd niet, je zal dan het gewone vizier moeten vervangen. |
Heb jij ervaring met donkere schermen ivm tunnels in en uit rijden, lijkt mij met een donker scherm niet evident.
groeten. | Tunnels zijn lastig met een gekleurd vizier. Als het echt te donker was deed ik mn vizier gewoon open. Geen idee of het vizieren zijn die deels gekleurd zijn.
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
Geplaatst: Do, 21 Jan. 2010, 12:36 Onderwerp: |
|
|
BJ schreef: | happyteacher schreef: | BJ schreef: | Die heeft Shark idd niet, je zal dan het gewone vizier moeten vervangen. |
groeten. | Tunnels zijn lastig met een gekleurd vizier. Als het echt te donker was deed ik mn vizier gewoon open. Geen idee of het vizieren zijn die deels gekleurd zijn. |
Toch best handig zo'n inklapbaar zonnescherm!
Ik heb dit nu op mijn 6j oude schuberth concept, het enige nadeel is het gewicht omdat het ook een systeemhelm is natuurlijk. In vergelijking met een volledige carbon scheelt het wel een 500gr.
groeten
|
Naar boven |
|
 |
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
Geplaatst: Do, 21 Jan. 2010, 17:22 Onderwerp: |
|
|
Dit lijkt mij een zeer goed alternatief, maar is dit nog betaalbaar?
|
Naar boven |
|
 |
tafella

|
|
Naar boven |
|
 |
|