Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
happyteacher
|
Geplaatst: Za, 2 Jan. 2010, 19:25 Onderwerp: Gezocht: high fender kit |
|
|
Hallo aan allen
Ik zoek een high fender kit voor een ADV 990 wegens scheuren in de low fender aan de schroeven en dit al na 10maand oud. ( valt zoiets onder garantie?)
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een high fender en fork protectors (leidingen?).
Waar is dit alles te verkrijgen ?
Happy 2010 uit België!!
_________________ KPATM |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 757 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Za, 2 Jan. 2010, 20:36 Onderwerp: |
|
|
Alhier staat alles opgesomd, met onderdeelnummers.
Raketman gaat u ook wel iets kunnen vertellen.
|
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Zo, 3 Jan. 2010, 0:02 Onderwerp: |
|
|
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=1739&highlight=spatbord
Ergens onderaan pagina 1.
Alle onderdelen zijn gewoon bestelbaar bij een KTM dealer.
Los daarvan : als je motor nog maar 10 maand oud is moet dat spatbord gewoon onder garantie vervangen worden, punt...
_________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
|
Naar boven |
|
 |
KTM_FAN

|
Geplaatst: Zo, 3 Jan. 2010, 13:32 Onderwerp: scheuren |
|
|
Zien jullie scheuren ?
Ik niet....
Mijn spatbord heeft veeeeeeel te leiden gehad maar scheuren ho maar. Schroeven misschien te hard aangedraaid ?
_________________ KTM-FAN |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 3 Jan. 2010, 13:37 Onderwerp: |
|
|
die boutjes, dat zijn busboutjes (als het goed is). Dus je klemt er nooit het plastic mee stuk: Als je ze te hard aandraait draai je de schorefdraad in de vork stuk (komt veel voor helaas).
Daarom: ALtijd goed loctite er op (243) en handvast (8-12Nm)
maw: Kan niet oorzaak van scheuren zijn. Ik zie trouwens ook geen sceuren op die foto, maar meer lakbeschadegingen/lak-kraken: van bijv een slot door het voorwiel wat een keertje vergeten is...
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
Geplaatst: Zo, 3 Jan. 2010, 21:19 Onderwerp: fender |
|
|
Hallo, dank u voor de reactie. Slot ligt altijd aan het achterwiel. Schijfrem slot met alarm ligt wel aan het voorwiel maar is nog nooit vergeten af te nemen en staat altijd ver genoeg van de fender vandaan. Op de foto is buiten de barst wel vervuiling aanwezig maar geen lak beschadiging door bvb steenslag te zien. Bij eventuele afwijzing van de dealer , kan ik het langs de binnenzijde misschien wel verlijmen met lijm voor harde plastiek met een overbrugging met andere plastiek. Heeft iemand ervaring daar omtrent? . groeten
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 3 Jan. 2010, 23:32 Onderwerp: |
|
|
Ach , de foto is gewoon niet zo duidleijk.. in het echt zie je het vast wel goed: Maar goed, als er echt een scheur in het plastic zit terwijl het normaal behandeld is, dan moet dat natuurlijk gewoon onder garantie vallen (materiaalfout).
Neem het gewoon even op met je dealert, die zijn er voor!
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Ma, 4 Jan. 2010, 11:40 Onderwerp: |
|
|
garantie slaat op alles wat op je moto gevezen zit toen je hem nieuw kocht.
_________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
Geplaatst: Ma, 4 Jan. 2010, 17:00 Onderwerp: |
|
|
Motorcycle Boy schreef: | garantie slaat op alles wat op je moto gevezen zit toen je hem nieuw kocht. | Die is inderdaad nieuw aangekocht. THX voor de reactie. GR
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
Geplaatst: Za, 16 Jan. 2010, 16:20 Onderwerp: |
|
|
happyteacher schreef: | Raketman schreef: | http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=1739&highlight=spatbord
Los daarvan : als je motor nog maar 10 maand oud is moet dat spatbord gewoon onder garantie vervangen worden, punt... | ja dat dacht ik ook , maar was niet heel zeker of de bodyparts ook onder garantie vallen. THX Even voorstellen aan de dealer om te vervangen onder garantie. |
Inderdaad; zij hebben het zonder aarzelen gewoon vervangen door een nieuw spatbord. Prima dealer.
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Zo, 17 Jan. 2010, 4:22 Onderwerp: |
|
|
happyteacher schreef: | happyteacher schreef: | Raketman schreef: | http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=1739&highlight=spatbord
Los daarvan : als je motor nog maar 10 maand oud is moet dat spatbord gewoon onder garantie vervangen worden, punt... | ja dat dacht ik ook , maar was niet heel zeker of de bodyparts ook onder garantie vallen. THX Even voorstellen aan de dealer om te vervangen onder garantie. |
Inderdaad; zij hebben het zonder aarzelen gewoon vervangen door een nieuw spatbord. Prima dealer.  |
prima ktm je dealer declareerd dat spatbord wel bij ktm
|
|
Naar boven |
|
 |
happyteacher
|
Geplaatst: Zo, 17 Jan. 2010, 19:53 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | happyteacher schreef: | happyteacher schreef: | Raketman schreef: | http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=1739&highlight=spatbord
Inderdaad; zij hebben het zonder aarzelen gewoon vervangen door een nieuw spatbord. Prima dealer.  |
prima ktm je dealer declareerd dat spatbord wel bij ktm  |
Inderdaad prima KTM. het waren kleine scheurtjes en de verf was over 6cm2 los gekomen.
|
Naar boven |
|
 |
|