Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
rene+adventure

|
Geplaatst: Zo, 20 Sep. 2009, 12:41 Onderwerp: Dunlop 908 RR |
|
|
Hallo Forummers.
Ik ben op zoek naar een adres waar de dunlop 908 RR in de maat 140-80-18 kan kopen. Liefst in de omgeving Limburg. Las op het duitse forum dat Dunlop deze maat niet meer levert.
Wel nog uitgekomen bij een adres in Oostenrijk en een in Spanje, welke de maat noch op hun site hebben staan. Konden deze dan opsturen.
Rene _________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
 |
buchere

|
Geplaatst: Zo, 29 Nov. 2009, 17:23 Onderwerp: Re: Dunlop 908 RR |
|
|
rene+adventure schreef: | Hallo Forummers.
Ik ben op zoek naar een adres waar de dunlop 908 RR in de maat 140-80-18 kan kopen. Liefst in de omgeving Limburg. Las op het duitse forum dat Dunlop deze maat niet meer levert.
Wel nog uitgekomen bij een adres in Oostenrijk en een in Spanje, welke de maat noch op hun site hebben staan. Konden deze dan opsturen.
Rene |
Geef Ronnie effe een belleke, heb er paar weken geleden nog eentje besteld voor op mijn X challenge. Prijs rond de 150 euro.
Wel pokke stijve band en voor op de baan was hij ook ni mijn ding, zeker ni bij langsgroeven in het asfalt. Volgende keer terug de MT21.
Banden Ronnie & Techniek BVBA
Truibroek 3
3945 Oostham (Ham) België
Hoofd: 011 42 72 13
Fax: 011 45 15 11
X challenge verkocht en volgende week witte 990 Adventure!!!!!!  |
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

|
Geplaatst: Zo, 29 Nov. 2009, 20:40 Onderwerp: dunlop |
|
|
Dank je wel voor de tip. Ik heb hem nog niet. Voor mij is deze band zeker de favoriet voor het ietwat ruigere terrein tijdens een lange afstandsreis.
Volgens de berichten toch weer wat vriendelijker als een dessert op het verharde en een levensduur van ong.7000-8000 km. (ligt aan de gashand natuurlijk).
Alleen voor de voorband ben ik me nog niet zeker. Zou wat minder lang mee gaan. _________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
 |
|