Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Do, 5 Nov. 2009, 22:08 Onderwerp: Van waar komen die smilies? |
|
|
'k ben zelf bezig met een forum op te richten, en ik heb alleen maar de standaard phpbb-smilies. Vanwaar komt deze set? Waar kan ik die downloaden? _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 6 Nov. 2009, 9:22 Onderwerp: |
|
|
Als je een berichtje schrijft kan je naast het typ-vak smilies = emoticons selecteren.
zoals:
Onderaan de emoticons zit een oranje tekstje: Meer emoticons => dan krijg je er nog eens een hele set bij.
zoals:
Andere emoticons dan daar beschikbaar zijn zullen nooit werken, tenzij je ze als plaatje gebruikt, dat in inherent aan het phpbb forum. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Duccer

|
Geplaatst: Vr, 6 Nov. 2009, 13:00 Onderwerp: Re: Van waar komen die smilies? |
|
|
Muug schreef: | 'k ben zelf bezig met een forum op te richten, en ik heb alleen maar de standaard phpbb-smilies. Vanwaar komt deze set? Waar kan ik die downloaden? |
je kan de smilies die je tegenkomt op andere fora, en wil gebruiken gewoon opslaan op je pc (rechtsklik, opslaan als...)
daarna in de admin van phpbb, ga je naar General Admin - Smilies, als je daar op klikt krijg je de hele lijst smilies te zien, en kan je onderaan die pagina klikken op Add a new smiley, en dan 1 voor 1 je smileys uploaden en een code geven. _________________ KTM 990 Supermoto T |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Vr, 6 Nov. 2009, 14:29 Onderwerp: |
|
|
Dr. Bean, ge zijt ne schat, maar dat van die "Meer emoticons" had ik al een paar jaar door.
@ Duccer, pffff, één voor één aanklikken is veel werk. De oprichter van dit forum (wie is dat?) heeft die smilies wellicht als "pack" geïnstalleerd. Het is eigenlijk daarnaar dat ik op zoek ben.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 6 Nov. 2009, 19:29 Onderwerp: |
|
|
Muug,
sorry ik had je vraag niet goed gelezen... ('t was nog vroeg )
Ik dacht dat je gewoon smilies wilde posten, maar je wilt zelf een forum oprichten en smilies toevoegen aan een phpforum.
Ik heb deze set volgens mij ergens bij het PHPBB-forum - forum (jaja..) opgedoken, en wel zelf wat dingen samen gevoegd en andere key-combies toegewezen (handmatig).
Daarmee is het uniek voor dit forum
Duccer: euhm de oprichter, admin onderhouder etc... dan ben ik hoor . _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|