Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rups
Geregistreerd op: 5-10-2009 Berichten: 111
|
Geplaatst: Vr, 16 Okt. 2009, 22:40 Onderwerp: Powerjet...ervaring?? |
|
|
Heeft iemand al ervaring met een powerjet-setje in zn carburateurs??
Ik vind mn Adventure erg onrustig rijden bij constante lagere snelheden bijv bij 50km/h....70...90
Hierdoor ga je telkens toch maar weer harder en harder.
Welke maat hoofdsproeiers, stationaire sproeiers en welke gasnaaldstand heb ik nodig voor mn 950S met Akra's, (EPC en SAS verwijdert)?
Wil nog wel Db-killers monteren met extra gaatjes ("performance"-uitvoering),maar dit zal m.i. niet zoveel invloed hebben op het mengsel
Grtz Rob |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Vr, 16 Okt. 2009, 23:17 Onderwerp: |
|
|
Begrijp ik het goed dat je open Akra's hebt laten monteren zonder je carbs te laten aanpassen? Geen wonder dat ie slecht loopt....
Nu, laten we eerst even gewoon doen - da's meteen ook de minst dure optie - en doe het volgende :
- steek de naalden een standje hoger, dan zitten ze in 't derde gleufje (van de vijf)
- let er goed op dat de "idle mixture screws" daadwerkelijk 2 1/4 toeren (=standaard waarde) zijn uitgedraaid. Of zelfs 2 3/4. Die staan namelijk meestal véél te arm.
Als je met die twee gratis aanpassingen nog steeds het idee hebt dat ie onrustig loopt, wel dan mag je het eens met een powerjetkit proberen.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Rups
Geregistreerd op: 5-10-2009 Berichten: 111
|
Geplaatst: Za, 17 Okt. 2009, 16:53 Onderwerp: |
|
|
Geen idee of er iets aan de carbs is gedaan...heb m met Akra's gekocht.
Zou heel goed kunnen dat ze nog orgineel staan...verklaart mss ook het geplopper bij gas sluiten.
Ik ga dr mee an de gang zodra ik m terug heb...staat nu bij de dealer voor onderhoud.
K hou je op de hoogte
Grtz Rob |
|
Naar boven |
|
 |
|