Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
pepdeze
|
Geplaatst: Zo, 4 Okt. 2009, 16:57 Onderwerp: |
|
|
Ik rij al een paar jaar met gerbings, ik heb het jasje, de handschoenen en de zolen.
De handschoenen gebruik ik niet zo vaak, maar de zooltjes en het jasje wel. gewoon een tshirt aan en mijn motorjas zonder voering, niet dik aangekleed maar wel lekker warm.
je kunt van gerbing van die digi-regelaars kopen, zijn duur, gaan snel stuk en geven niet de warmte die je wilt.
Ik heb vanaf de accu een dikke speakerkabel met koperkern getrokken naar het dashboard met een aan-uit schakelaar. Levert voldoende vermogen, tenminste vorig jaar op de AT wel, ik ga er vanuit dat de 950 er helemaal geen probelemen mee heeft.
grt, Jeroen |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Zo, 4 Okt. 2009, 21:09 Onderwerp: |
|
|
Een sezoen gereden met de pulserende regelaars, dik tevreden: goed (zichtbaar) te regelen.
Handschoenen zijn trouwens ook zonder hulp stroom goed warm,
Groeten Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
Nocer

|
Geplaatst: Wo, 11 Nov. 2009, 10:24 Onderwerp: Re: Originele verwarmde handvatten KTM |
|
|
Hydrazine schreef: | Ik had op m'n BMW ook verwarmde handvatten. Dat beviel best.
Af nieuw dus ook op de 990 de originele KTM verwarmde handvatten en kan zeggen dat de KTM warmer worden dan de BMW!!! En bij KTM is dat tientjes werk i.t.t. BMW...
Het enige wat KTM qua handvatten had over mogen nemen zijn de BMW richtingaanwijzers! Dat kut-pookje op de 990 is echt waardeloos! Wie bedenkt zoiets...
Verwarmde handschoenen zijn voor mij geen optie. Deze zijn mij veel te dik. Rij nu nog met BMW zomerhandschoenen met daarover zgn. over-regenhandschoenen tegen wind en regen. |
http://www.ktm.nl/index.php?id=248&powerpartID=2011718&isotype=12
Ik denk dat ik ook deze ga nemen Kunnen ze hem bij aanschaf er gelijk opbouwen... wel jammer dat ik ze dan de komende 10 maanden niet hoef te gebruiken (ik kan hier met mijn noorwegen trip nog op terug komen :P) |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Za, 14 Nov. 2009, 11:30 Onderwerp: |
|
|
Weet er eigenlijk iemand of je die ktm standaardverwarming op "start" mag laten staan? Ik vind de "on" stand soms nogal nipt. Of zuipt dat batterij? _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
ivanbase

|
Geplaatst: Za, 14 Nov. 2009, 15:38 Onderwerp: |
|
|
het kan, maar als ze op start staan... veel te heet naar mijn zin.
op "on" net goed, niet te warm dat je zweethanden krijgt en warm genoeg om geen verkrampte vingers te krijgen door de koude...
Stroomgebruik: 57 W Startstand, 14 W stand on. |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Za, 14 Nov. 2009, 17:21 Onderwerp: |
|
|
"start" is goed voor temperaturen rond de 5 graden, en liefst met winterhandschoenen. Anders zijn je handen gewoon geroosterd. _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Za, 14 Nov. 2009, 23:45 Onderwerp: |
|
|
Vreemd, ik vind de mijne op "start" net goed. Ik zet ze dan ook alleen aan als het echt koud is...
Zouden ze te weinig vermogen kunnen leveren? _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|