lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

1e ervaringen met de 990 adventure
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di, 22 Sep. 2009, 22:50    Onderwerp: Reageer met quote

de dunlop D607F (90/90/21) is er wel H versie, maar das een hele andere band dan een trialmax volgens mij.

B*W's hebben 17 inch en 19 inch... daar heb je dus niks aan op een KTM Adventure (gelukkig...)

Aleph

BerichtGeplaatst: Di, 22 Sep. 2009, 22:52    Onderwerp: Reageer met quote

Olaf schreef:
effe gekeken leuk ,maar niet leverbaar voor een KTM
dat rapid bike ding
Olaf

Ik heb er de eerste keer een tuner over horen spreken. Iemand die beroepsmatig moto's met injectie prepareert voor circuit. Die was heel tevreden over het gemak en de snelheid van afstelling en de efficiëntie van dat Rapidbike gedoe. Maar ik heb niet gevraagd of je dan effectief een module per moto moet kopen.

Nu, deze info staat op de site van Rapid Bike: "De RAPID is reeds voorgeprogrammeerd en beperkt af te stellen via deze software. Wees er echter van overtuigd dat de meest optimale afstelling alleen is te bereiken door de motorfiets te laten afstellen op een testbank met behulp van de PRO software. Zie daarvoor onze dealer lijst. "

Dus misschien is het inderdaad wel te doen als je gaat bij een dealer met testbank.

Anders eens bellen naar www.mototech.be.

Olaf

BerichtGeplaatst: Di, 22 Sep. 2009, 23:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ben eigenlijk niet van plan om iets te doen aan mijn adv 990R , ding gaat hard zat en loopt mooi , akra's vanwege het geluid dan , hoorde een paar 990 smt's voorbij komen in duitsland dit weekend en dat klonk gaaf .
Het maar is allleen de prijs en de sportmapping want die wil ik niet (vanwege verbruik).
Ook de hitte ontwikkeling zou minder worden en het is wat lichter , we denken er nog even over .
Greetz Olaf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nocer

BerichtGeplaatst: Do, 24 Sep. 2009, 9:17    Onderwerp: Reageer met quote

Wat betreft het banden verhaal: Ik ga denk ik eerst maar een mening vormen over de standaard bijgeleverde Pirelly Scrops voor ik andere banden ga proberen wink

Ik heb alleen met de CBR nare ervaringen gehad met de 'standaard' banden (echte crap banden (Dunlop D227)).

Ben erg benieuwd en kan niet wachten!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dwars

BerichtGeplaatst: Wo, 28 Okt. 2009, 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

vandaag de KaTheeM voorzien van een volle tank V-power. En weer 200km bijgezet op de teller in een heerlijk najaarzonnetje in het limburgse heuvelland. MILJAAR wat blijft dit een verslavende slettebak, constant ben je bezig met je rijbewijs al dan niet op het achterwiel te spelen. Ook met de standaard scorpions gaat ut verschrikkelijk hard en plat door de bocht. Geeft geen krimp rolleyes3 ook niet met een paar blaadjes op de weg. grin
ivanbase

BerichtGeplaatst: Wo, 28 Okt. 2009, 23:10    Onderwerp: Reageer met quote

hey olaf,
990r thumbsup super bolide,
de gangensensor knippen zoals hier op forum reeds beschreven heeft echt wel voelbaar effeckt op deze tuffer mnjammnjam gratis peekaatjes devil

wel opletten int begin met wheely's als de vrouw erbij is hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: