lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Winterklaar....?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Aleph

BerichtGeplaatst: Vr, 4 Sep. 2009, 12:14    Onderwerp: Reageer met quote

een goed regenpak heeft naden die vanbinnen dicht gelast zijn met een extra reep plastiek erover.

Mijn IXS Orca regenpak heeft zo'n vier jaar meegegaan en was superwaterdicht. 'k heb me onlangs weer zo eentje gekocht wegens lek in kruis. Maar Piet van RAD Drongen sprak van een Held regenpak waar ie ook erg over te spreken was. Het was echter niet binnen toen ik een nieuw wou .

diskeletlietje

BerichtGeplaatst: Vr, 4 Sep. 2009, 19:53    Onderwerp: Reageer met quote

Muug schreef:
een goed regenpak heeft naden die vanbinnen dicht gelast zijn met een extra reep plastiek erover.

Mijn IXS Orca regenpak heeft zo'n vier jaar meegegaan en was superwaterdicht. 'k heb me onlangs weer zo eentje gekocht wegens lek in kruis. Maar Piet van RAD Drongen sprak van een Held regenpak waar ie ook erg over te spreken was. Het was echter niet binnen toen ik een nieuw wou .

staat ook op mijn verlanglijstje
zo een overal van Held (in het knal oranje dan nog) laatste keer bij RAD was die niet meer binnen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
deon

BerichtGeplaatst: Ma, 7 Sep. 2009, 15:12    Onderwerp: Reageer met quote

mijn ervaring is dat als het echt, echt hard regent niets helemaal waterdicht is. laat staan dat je dan uren rondrijdt in een pak waarvan op zijn mijnst de buitenlaag helemaal doorweekt en koud is...

zelf heb ik altijd een dun regenbroek en jasje in mijn tanktas.
dat doe ik over mijn (met Gore Tex ) kledij aan als het fel regent. eens de bui over opnieuw weer uit en je lekker ademende jas voelt niet koud aan.

ik koop regenspullen in Engeland, 't zijn eigenlijk wandeljas en broek.
als je even in de betere outdoor shops binnenwandelt (en in Engeland zijn er heel veel: Cotswold, Millet, ...) koop je die voor weinig geld. zijn ook adement, waterdicht (in Engeland regent het veel), zeer compact (bedoeld om in een rugzak zo weinig mogelijk plaats in te nemen), stevig en verkrijgbaar in alle kleuren.

wat je ook kan doen: op de website van Trail magazine testen lezen, zo haal je er de beste koop uit. bestellen via internet en voor 60 euro heb je de hele zwik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Koen

BerichtGeplaatst: Ma, 7 Sep. 2009, 16:51    Onderwerp: Reageer met quote

heb min of meer voor die oplossing gekozen. Heb een aantal overals gepast (bij Louis Aken) maar leerde daar dat ik die haast niet uitkreeg ivm schouderstukken motorpak.

Ben gegaan voor relatief goedkoop (35 euries) regenpak (XL past over motorpak), broek en jas dus los en genoeg opvouwbaar:

http://www.louis.de/_40e92f2ab7ab2f0daef9ea3e7467a789b2/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=140&wgr=851&list_total=1&anzeige=0&artnr_gr=205042

Sinds dien droog nice ,

Groeten Koen

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: