Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Ma, 10 Aug. 2009, 14:39 Onderwerp: Arai sz/f jethelm |
|
|
Ik verkoop een nieuwe arai sz/f in maat 60 wegens foute aankoop. De helm is in perfecte staat en amper enkele keren gebruikt.
Prijs: 350 euro (nieuwprijs=450 euro)
M. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Vr, 14 Aug. 2009, 21:19 Onderwerp: |
|
|
Eventueel valt ook een ruil te overwegen (interesse in een arai tour x of een shoei hornet) _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Za, 15 Aug. 2009, 1:44 Onderwerp: |
|
|
voor die prijs heb je ook een splinter nieuwe
en voor nog minder ook
het is nu overal korting tot wel 50%  |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Za, 15 Aug. 2009, 16:29 Onderwerp: |
|
|
Waar koop ik die dan voor 300 euro? Wie weet verkopen ze daar dan ook wel tour x'en of hornets... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Zo, 16 Aug. 2009, 11:18 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de tip MR Wheelie,
ik heb die zilveren SZ besteld, alhoewel ik het wel "verdacht" goedkoop vind, ik liep al een tijdje te dubben over een nieuwe sz, mijn huidige is nl kuisversleten, maarja het is zo'n hoop geld he.
ben ook benieuwd waarom er zo'n sterretje achter de omschrijving staat, wat je bij al die andere helmen niet ziet staan.
Ik heb al veel arai's versleten, en dan de meeste sz type, dus wat maat betrefd weet ik zeker dat het goed zit.
affijn, terug on-topic, want we zitten wel de advertentie van master of disaster te vervuilen  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Zo, 16 Aug. 2009, 12:07 Onderwerp: |
|
|
Zal ik het topic nog verder vervuilen...heb 2 keer geprobeerd bij motowebshop wat te bestellen en beide keren na (te) lang wachten bestelling gecancelled. |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Zo, 16 Aug. 2009, 12:58 Onderwerp: |
|
|
burgerking schreef: | Zal ik het topic nog verder vervuilen...heb 2 keer geprobeerd bij motowebshop wat te bestellen en beide keren na (te) lang wachten bestelling gecancelled. |
mmm, ik vond het ook al te mooi om waar je zijn, ik heb wel besteld,
maar nog niet gestort, als je niet stort wordt de bestelling automatisch na 10 dagen gecancelled.
ik begin nou te twijfelen of ik wel zal storten. _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Zo, 16 Aug. 2009, 14:21 Onderwerp: |
|
|
Over de prijs van de mijne valt nog wel wat te praten, maar ik vrees dat ik niet de prijs van motowebshop kan evenaren. Neem maar even contact op voor een goed bod...
De helm wordt trouwens verkocht met een gewoon clear vizier en een smoke vizier. Uiteraard inclusief beschermingszak. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Zo, 16 Aug. 2009, 19:02 Onderwerp: |
|
|
Daan schreef: | burgerking schreef: | Zal ik het topic nog verder vervuilen...heb 2 keer geprobeerd bij motowebshop wat te bestellen en beide keren na (te) lang wachten bestelling gecancelled. |
mmm, ik vond het ook al te mooi om waar je zijn, ik heb wel besteld,
maar nog niet gestort, als je niet stort wordt de bestelling automatisch na 10 dagen gecancelled.
ik begin nou te twijfelen of ik wel zal storten. |
Ik wil motowebshop niet afkraken, wellicht dat die restanten wel gewoon uit voorraad leverbaar zijn. Maar mijn ervaring is anders. Hij reageert gewoon heel netjes op vragen via e-mail. En na cancellen van de order was m'n geld binnen een paar dagen terug gestort. |
|
Naar boven |
|
 |
|