| 
 
	
		| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |  
		| Auteur | Bericht |  
		| Dr_Bean Site Admin
 
  
 Geregistreerd op: 15-11-2004
 Berichten: 6807
 Woonplaats: Nijmegen
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Zo, 2 Aug. 2009, 15:40    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Mja.. daar zeg je het probleem wel.. 40 weconden doorstarten. 
 Heb je dat met de LC8 al eens geprobeerd? Goeie kans dat je accu dan al leeg is.
 
 Ik wilde ook een Mikuni vacuumpomp, al was het maar omdat die de helft weegt van de originele. Ik heb het geprobeerd, en uiteindelijk toch besloten het niet te doen.
 
 Ik zou wel een 1/2 zo grote electrische pomp willen.
 _________________
 Dr_Bean
  |  |  
		| Naar boven |  |  
		|  |  
		| koen warnar 
 
  
 Geregistreerd op: 16-5-2006
 Berichten: 994
 Woonplaats: Nieuwstadt
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Zo, 2 Aug. 2009, 23:07    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Das duidelijk bedankt voor je uitleg _________________
 mooi spul...hè!?
 |  |  
		| Naar boven |  |  
		|  |  
		| Harry 
 
  
 Geregistreerd op: 12-5-2009
 Berichten: 406
 Woonplaats: Wemeldinge
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Ma, 3 Aug. 2009, 12:45    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | Dr_Bean schreef: |  	  | Mja.. daar zeg je het probleem wel.. 40 weconden doorstarten. 
 Heb je dat met de LC8 al eens geprobeerd? Goeie kans dat je accu dan al leeg is.
 | 
 
 Nou, als je kijkt naar het aantal malen dat je daadwerkelijk droog staat... Ik zorg gewoon dat ik een stukje slang van 30cm lengte bij me heb, dat ik even op de vacuumaansluiting van de pomp kan aansluiten. Voor "mondbediening" zeg maar. Het op die manier in werking zetten van de pomp kost nauwelijks energie door de minimale drukverschilletjes die je moet opwekken. Op die manier hoeft dan de accu het opvullen van de carburateur niet meer voor zijn rekening te nemen, want die is inderdaad wat ondergedimensioneerd.
 
 Groeten,
 Harry
 _________________
 950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
 |  |  
		| Naar boven |  |  
		|  |  
		| Harry 
 
  
 Geregistreerd op: 12-5-2009
 Berichten: 406
 Woonplaats: Wemeldinge
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Ma, 3 Aug. 2009, 14:27    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| En zo zit hij er dan definitief op: 
 
   
 Groeten,
 Harry
 _________________
 950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
 |  |  
		| Naar boven |  |  
		|  |  
		| Dr_Bean Site Admin
 
  
 Geregistreerd op: 15-11-2004
 Berichten: 6807
 Woonplaats: Nijmegen
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Ma, 3 Aug. 2009, 19:14    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| netjes weggewerkt hoor. _________________
 Dr_Bean
  |  |  
		| Naar boven |  |  
		|  |  
		| mr wheely 
 
  
 Geregistreerd op: 24-1-2005
 Berichten: 3278
 Woonplaats: sluis
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Di, 4 Aug. 2009, 1:32    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | Dr_Bean schreef: |  	  | netjes weggewerkt hoor. | 
 
 hij had hem wel even mogen poetsen
      |  |  
		| Naar boven |  |  
		|  |  
		| Harry 
 
  
 Geregistreerd op: 12-5-2009
 Berichten: 406
 Woonplaats: Wemeldinge
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Di, 4 Aug. 2009, 17:12    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | mr wheely schreef: |  	  |  	  | Dr_Bean schreef: |  	  | netjes weggewerkt hoor. | 
 
 hij had hem wel even mogen poetsen
      | 
 
 Poetsen...??? Zeg, het is geen Harley hoor!
  Ik vind het al heel wat dat het montageplaatje zo bling is... _________________
 950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
 |  |  
		| Naar boven |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | berichten van de laatste 24 uur 
 Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
 Je mag geen reacties plaatsen
 Je mag je berichten niet bewerken
 Je mag je berichten niet verwijderen
 Je mag niet stemmen in polls
 Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
 Je mag bestanden downloaden in dir forum
 
 |  
 Powered by phpBB
© 2001 - 2005 phpBB Group
 Hosted and administrated by
  
 |