Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Wo, 29 Jul. 2009, 6:52 Onderwerp: Toet |
|
|
iemand hier die brommerclaxon al vervangen op zijn adventure? Wat een zielig geluidje zeg maar veel plek lijkt er niet achter die kuip te zitten voor het plaatsen van een (dubbel) luchthoorntje of zoiets?
_________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Wo, 29 Jul. 2009, 8:51 Onderwerp: |
|
|
Ik heb nog een dubbele liggen, mag je gratis met een biertje in Nieuwstadt komen halen. (zitten wel wat insectenlijken in )
De groete oet Nuujsjtadt
_________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Wo, 29 Jul. 2009, 19:01 Onderwerp: |
|
|
koen warnar schreef: | Ik heb nog een dubbele liggen, mag je gratis met een biertje in Nieuwstadt komen halen. (zitten wel wat insectenlijken in )
De groete oet Nuujsjtadt |
die dubbele, heb ik ook nog liggen, dank voor het genereuze aanbod maar hoe en vooral waar had je die bevestigd/verstopt??
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Do, 30 Jul. 2009, 9:59 Onderwerp: |
|
|
Ik zal zeggen, ik ben geen electrisch wonder. Volgens mij gewoon de + en de aarde op splitsen in 2 en aan sluiten die hap. Ik had ze onder de koplamp achter het schermpje zitten,....... met de kelken in de rijwind,zatten dus vol met bijtjes, vliegje en torretjes
Dus bij dezen mijn ADVies; plaats ze met de kelk iets naar onder gericht ofzo. Kunt ze ook met de kelk naar achter richten ......
_________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

|
Geplaatst: Do, 30 Jul. 2009, 12:18 Onderwerp: |
|
|
had je aan de bijgeleverde strip/beugeltjes voldoende om ze vast te zetten? dus op de plek waar ook de originele zit? je hebt zeker geen foto meer?
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Do, 30 Jul. 2009, 12:52 Onderwerp: |
|
|
Wat ik nog al eens gezien heb is een Stebel Nautilus (geluid te vergelijken met een betere scheepshoorn ) die in het rechterkopkuipdeel gemonteerd zat. Er was zelfs een opening gefreesd met een gaasje ervoor.
Kan wel de link niet meer terugvinden...
_________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Do, 30 Jul. 2009, 22:37 Onderwerp: |
|
|
Raketman,
wat mij altijd weer opvalt, is hoe gij steeds in overtreffende trappen denkt, handelt, communiceert, beslist en .... ook sleutelt
_________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Vr, 31 Jul. 2009, 2:14 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: | Wat ik nog al eens gezien heb is een Stebel Nautilus (geluid te vergelijken met een betere scheepshoorn ) die in het rechterkopkuipdeel gemonteerd zat. Er was zelfs een opening gefreesd met een gaasje ervoor.
Kan wel de link niet meer terugvinden... |
http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/2137/
AUB
hier heb ik er 2 van in mijn auto gehad.
|
|
Naar boven |
|
 |
|