Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Vr, 10 Jul. 2009, 10:19 Onderwerp: |
|
|
annakee in 21"? die is toch ook in 17" voor achter te krijgen? _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 10 Jul. 2009, 12:38 Onderwerp: |
|
|
alleen is het wel erg wringen om een 17" band op een 18"velg te krijgen hoor! _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 10 Jul. 2009, 12:51 Onderwerp: |
|
|
Dat zeg ik dus.... (en al veel vaker gepost):
Ik rij sinds al de originele voorband op was met anakee voor en pirelli achter:
Ik vind het een hele fijne combi, omdat je voor wat meer vertrouwen krijgt aan de voorkant, en das net wat mist! achter blijft lekker driften. Zeker bij nat, ideaal vind ik.
Anakee is ronder, zodat je dat rare afkantelen over de rand van de pirelli ook niet hebt. Daarbij had ik minder last van stuurzwabberen, maarja tegenwoordig heb ik een stuurdemper ....
probleem was altijd dat anakee er alleen in 54H was (dus max 210km/h) en sommige mensen maken daar een punt van (en officieel mag het niet).
Hij is er echter nu ook in V model, sinds een 1/2 jaar ofzo. Staat vreemd genoeg nog lang niet overal bij Michelin genoemd:
http://www.michelin.fr/michelinfr/fr/moto-scooter/dimensions/20070914113862.html _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Vr, 10 Jul. 2009, 13:09 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | alleen is het wel erg wringen om een 17" band op een 18"velg te krijgen hoor! |
oeps, ik zat ff te traditioneel te denken
maar dat stuurt dan wel, die combi van die 2 zeg je? Heb ik eigenlijk al jaren niet meer gedaan, 2 verschillende banden op 1 moto. _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
|